تجلیل از بسیجیان نمونه کردستان؛

بیش از هر زمان دیگر نیازمند تفکرات بسیجی هستیم/ فرهنگ بسیجی تنها راه نجات کشور از جنگ اقتصادی است

مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۲۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردارحمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه کردستان خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی یک تفکر مادی نیست بلکه یک تفکر الهی است که در راستای جاودانگی جامعه در حال رشد است و گزینه‌ای روی میز برای مقابله با دشمنان بوده و خواهد بود چرا که ظرفیتی پایان ناپذیر است که بری رفع مشکلات و معضلات جامعه به ما کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی فرهنگ نجات بخش جامعه‌ی اسلامی است یاداور شد: گرچه در میدان‌های فداکاری، خطر همواره وجود داشته، اما بسیج در راستای طرح اعتلا همواره در اکثر عرصه‌ها ورود پیدا کرده و در امور آبادانی، سازندگی، محرومیت زدایی و تولید و اشتغال به دنبال کار‌های خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم است.


فلاح با بیان اینکه شاهد نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده ایم، افزود: نقش امروز بسیج از دوران دفاع مقدس هم مهمتر است چرا که شکل دفاع تغییر کرده است، اما همچنان وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیجی یک اسم نیست بلکه رفتار، شیوه و عمل است که نشات گرفته از اسلام ناب می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم آماده است که به حل مشکلات دولت کمک کنند و با توانمندی اعلام آمادگی می‌کند که در جهت رفع مشکلات اقتصادی به یاری دولت بیاید، چون همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ " اگر در کشوری نوای بسیج طنین انداز شود مطمن باشید دشمنان بر آن پیروز خواهند شد" فرهنگ بسیج یک فرهنگ نجات بخش است.


وی افزود: امروزه در عرصه‌ی نظامی یکی از کشور‌های پرقدرت هستیم و آموختیم که پیروزی با وحدت، همدلی و دست به دست هم دادن، حاصل می‌شود.

سردار فلاح تاکید کرد: مدیران باید با روحیه‌ی جهادی کار انجام دهند و بتوانیم آن را در خود تقویت کنیم چرا که در این صورت خواهد بود که موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان خادم مردم گفت: انتظار از مسئولین استانی این است؛ بسیج که برنامه‌های خود را در راستای خدمت رسانی به مردم قرار داده است را همراهی و پشتیبانی کنند و راهکار‌های عملی که در کارگروه‌های بسیج با حضور نخبگان ارائه می‌گردد را بکار ببرند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه، تنها راه نجات کشور برگشت به تفکر بسیجی است گفت:تفکر و فرهنگ بسیجی به دنبال خدمتگذاری به مردم است و خود را بدهکار جامعه می‌دانند.

در ادامه حسین خوش اقبال معاون سیاسی استانداری کردستان اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تفکرات بسیجی هستیم در همین راستا با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تفکرات بسیجی را در جامعه ترویج و اشاعه دهیم.


وی در ادامه ضمن تبریک بمناسبت آغاز هفته وحدت و هفته بسیج درسنندج، امنیت و آبروی نظام جمهوری اسلامی را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی و مقاومت سپاه و بسیج دانست.


خوش اقبال افزود: امروز اگر عزت و آبرویی داریم به خاطر تفکری است که امام راحل (ره) در بسیج ایجاد کرد و توانسته ایم انقلاب را تا به امروز پیش ببریم چرا که همچنان و پیش از هر زمان دیگری برای رویارویی در این جنگ اقتصادی به تفکر بسیج نیاز داریم.


وی گفت: ما ملت واحدی هستیم و با تفکری که در قالب بسیج در همه‌ی عرصه‌ها کمک کرد امیدواریم بتوانیم در این جنگ اقتصادی نیز به هم کمک کنیم.


خوش اقبال عنوان کرد: مسوولان ادارات استان لازم است در راستای رضایت امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی آن‌ها حرکت کنند.


در پایان این مراسم از کتاب" کبوترهایم را آزاد کردند " به نویسندگی یکی از بسیجیان رونمایی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار