خبرهای داغ:

برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری در سیستان و بلوچستان

همایش جهادگران علم و فناوری توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در راستای حمایت از اقشار مختلف بسیج از جمله اساتید، جامعه پزشکی، مهندسان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان در زاهدان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
 

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی از سیستان و بلوچستان، همایش جهادگران علم و فناوری همراه با تجلیل از نخبگان علمی اقشار دانشورز بسیج استان سیستان و بلوچستان امروز صبح در سالن همایش کانون تعلیم و تربیت شهید عالی زاهدان با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان و سایر مسئولین استانی برگزار گردید.

این همایش با هدف حمایت از نخبگان، ایده پردازان، مخترعین و مبتکرین به منظور راهکاری جهت هم اندیشی در راستای رفع مشکلات استان و با تجلیل از 30 نفر از نخبگان استان در همه اقشار بسیج انجام گردید.

جانشین رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سیستان و بلوچستان ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حضار بیان داشت: جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج که در راستای راهبرد نهادینه کردن گفتمان علمی برگرفته شده از رهنمودهای مقام عظمای ولایت می باشد، به صورت سالیانه در هفته مبارک بسیج توسط این سازمان برگزار می گردد.

شهریاری اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارج نهادن و تکریم نخبگان بسیجی و با انگیزه اعتلا و ارتقای سطح علمی جامعه دارای سابقه ای 15 ساله بوده است که توانسته در این مدت با رویکردی حمایتی و نخبه پروری همکاری بسیار نزدیکی با سازمانهای دانش محور همچون سازمان آموزش و پرورش استان، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، سازمان بسیج دان آموزی و دیگر ارگانهای مرتبط داشته باشد.

وی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فعالیتهای خود را بر چهار راهبرد استوار نموده است که این راهبردها عبارتند از جریانسازی و نهادینه کردن گفتمان علمی، تقویت بنیه علمی و مهارتی بسیجیان و پرورش کادر علمی، کمک به مدیریت دانش و توان و تکمیل چرخه علمی و کمک به ایجاد تحول در محتوی علوم انسانی.

شهریاری خاطرنشان کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری جشنواره جهادگران علم و فناوری را که بر اساس دو راهبرد نخست استوار و برنامه ریزی شده با اهداف ذیل برگزار می کند:

1-ایجاد شور و نشاط پویایی در جامعه نخبگان بسیجی

2-تکریم و ایجاد تقویت روحیه علمی نخبگان بسیجی

3-شناسایی استعدادها و فعالیتهای ابتکاری و نوآورانه

4-تقویت تعاملات و تفاهم نامه ها

در انتهای این مراسم از 30 نفر نخبه بسیجی در اقشار مختلف تجلیل شد. همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از طرحها و ایده هایی که توسط سارمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان حمایت شده بود، مورد بازدید حضار قرار گرفت. 

ارسال نظرات