خبرهای داغ:
امام‌جمعه اسفراین با اشاره به تجلی بسیج در ایمان، باور و احساس مردم گفت: بسیج یک تفکر است که در خارج عینیت پیداکرده و به یک فرهنگ عمومی تبدیل‌شده که با تفکر بسیجی می‌توان بر مشکلات اقتصادی و تحریم دشمنان فائق آمد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۰۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد با تبریک میلاد نورانی پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و مؤسس مذهب جعفری، امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: جهان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر نیازمند الگوی متعالی از اخلاق و انسانیت است.

وی بابیان اینکه حضرت محمد (ص) اسوه جاودان مسلمانان جهان است گفت: پیامبر اکرم (ص) به‌واسطه اخلاق، رفتار و تلاش خود برای گسترش دین مبین اسلام همواره اسوه جاودان  مسلمانان جهان است. 

امام‌جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت در هر کشوری بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است که تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم اشغالگر قدس با یکدیگر متحد باشند تا بتوانند این غده  سرطانی را از صفحه تاریخ محو کنند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره تمامی بسیجیان و شهدای بسیجی گفت: بسیج از اعجازهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بود که برای دفاع از حیثیت، کرامت و عزت مردم ما و مسلمانان جهان تشکیل شد.

وی افزود: بسیج یک نهاد نیرومندی است که در عمق ایمان و احساس و باور مردم ما شکل‌گرفته و تا زمانی که صف‌آرایی بسیجیان در مقابل دشمنان است هیچ دشمنی قدرت غلبه بر ملت ما و ملت‌های اسلامی دنیا را ندارد.

امام‌جمعه اسفراین در انتها گفت: بسیج یک تفکر است که در خارج عینیت پیداکرده و به یک فرهنگ عمومی تبدیل‌شده که با تفکر بسیجی می‌توان بر مشکلات اقتصادی و تحریم دشمنان فائق آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها