فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بر نقش کلیدی زنان درصحنه‌های مختلف انقلاب تأکید کرد و گفت: دشمن نظام خانواده و زنان جامعه اسلامی را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۹۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در جمع‌زنان بسیجی استان بارزترین خصوصیت انقلاب اسلامی را نقش کلیدی زنان درصحنه‌های مختلف انقلاب برشمرد و گفت: علتی که نهضت‌های گذشته به پیروزی نرسیده است عدم مشارکت و نقش‌آفرینی زنان در این نهضت‌ها بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: هرچند سهم و نقش زنان در دفاع مقدس در پشتیبانی و ترغیب برادران و فرزندان و همسران خود برای حضور در جبهه‌ها نقش ارزشمندی است و با نقش مردان در این دوران برابری می‌کند، اما امروز نقش زنان در جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمن بارزتر و مهم‌تر است چراکه دشمن به نقش‌آفرینی مهم زنان در نظام ما پی برده و به همین دلیل نظام خانواده وزنان ما را نشانه رفته است و بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه نیز نشاءت گرفته از تلاش‌های دشمنان ما در این عرصه است.

جمیری با اشاره به حضور چشمگیر زنان در عرصه‌های علمی و اجتماعی کشور تصریح کرد: امروز زنان ما حضوری پررنگ در عرصه‌های مختلف ازجمله علمی و فرهنگی داشته و در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقشی اساسی و بی‌بدیل دارند.

وی در پایان خطاب به زنان بسیجی استان اظهار داشت: شما زنان بسیجی می‌توانید با تحقق خواسته‌های امام خامنه‌ای و پیاده‌سازی آن‌ها در جامعه تحول اساسی را در اجتماع رقم بزنید و علی‌رغم اینکه کار‌های زیادی در عرصه‌های علمی و فرهنگی کشور صورت گرفته، اما هنوز ظرفیت‌های زیادی باقی‌مانده که نیازمند عزم واراده جدی شما بانوان بسیجی است.
ارسال نظرات