خبرهای داغ:
به مناسبت دوّم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه،سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان بیانیه ای در همین امر صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۶۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه دانشجویی ،به مناسبت دوّم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه،سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان بیانیه ای به همین امر صادر کرد.

"طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند و فرزندان بسیجی ام در این دو مرکز، پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند." امام خمینی (ره)

سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در تاریخ 2 آذر 1367 با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، یادآور نگاه آرمانی، عمیق و آینده نگر ایشان به دانشجویان و طلاب این مرز و بوم می باشد چرا که این دو قشر سرنوشت ساز با مسئولیت خطیرشان، در نقش مدافعان ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب برگرفته از آن، همواره در صحنه حاضر بوده و نقش بسزائی در پیشبرد آرمان های رفیع انقلاب اسلامی ایفا نموده اند.

بی شک استکبار ستیزی و مبارزه با ظالمان عالم، یکی از اهداف اصیل و اساسی انقلاب اسلامی است. هدفی که مبنای مقاومت در  8 سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران قرار داشت و بر اساس همین مبنا در مقابل همه قدرت های شرق و غرب ایستادگی کرد. مقاومت و ظلم ستیزی که محدود به هشت سال دفاع مقدس نشد و همواره در طول تاریخ انقلاب مبنای حرکت انقلاب اسلامی بوده است. همین موتور محرک انقلاب سبب خباثت ها و جنایات جبهه سراپا کفر و استکبار بوده است. جنایاتی که محدود به بازه پس از انقلاب نبوده است و مردم شریف ایران از پیش از انقلاب نیز زخم هایی از چنگال های خونین استکبار بر سینه دارند. 

مجدداً به مسئولین محترم کشور یاد آور می شویم که راه پیشرفت و سرآمدی از مسامحه و سازش نمیگذرد؛  مبارزه و حساسیت در برابر دشمن و شناخت اهداف و برنامه های دشمن راهی که ما دانشجویان و طلاب انقلابی آنرا تعطیل پذیر ندانسته و هیچگاه در آن کوتاهی نمی کنیم.

مسئولین محترم کشور بدانند هیچگاه چهره ی شیطانی آمریکا از حافظه ملت غیور و به خصوص ما دانشجویان و طلاب انقلابی پاک نخواهد گشت و سیاهه جنایات این جهانخوار لحظه ای فراموش نخواهد شد.

به مسئولین دولتی نیز توصیه می کنیم نگاه و امید خود به بیرون از مرزها را فراموش کرده و با توجه به نخبگان داخلی، دانشجویان انقلابی به تحول ساختارهای اقتصادی و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی و حرکت به سمت تحول بنیادین علوم انسانی به سمت اسلامی سازی آن مبادرت ورزند.

دانشجویان و طلاب بسیجی همواره خود را برای مبارزه تعطیل ناپذیر با استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و دنباله های داخلی آنان، آماده نگه داشته و با در نظر گرفتن آرمان های والای انقلاب اسلامی، تمام همت خود را برای تحقق و واقعیت بخشی به آنها به کار خواهند برد.

در پایان ما حافظان انقلاب اسلامى، اعلام می داریم که مسئولین محترم  با نگرشی صحیح و روحیه ای انقلابی دست از توجیه بد عهدی های نظام استکبار برداشته و واقع گرایانه و عقلانى نسبت به حل مشکلات معيشتى مردم اقدام عملى و جدى نمايند و به جاى گدايى از كدخدا در پيگيرى از برجام، اقتصاد مقاومتى را سرلوحه ى كار خويش قرار دهند و  هرگز توان داخلی را در رفع معضلات از یاد نبرده و با قطع امید از طرف های توطئه گر غربى رویکردی داخلی نسبت به حل معضلات كشور داشته باشند و از آمادگى نخبگان و جوانان انقلابى براى كمك به دولت، جهت حل مشكلات اقتصادى كشور و مشكلات معيشتى مردم استفاده كنند.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان

دوم آذرماه سال 97

ارسال نظرات