خبرهای داغ:

خمیر مایه اصلی بسیج در ایام سخت و پر خطر شکل گرفت

نشست بصیرتی در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شیروان با حضور مسئولین ادارات جهاد کشاورزی، عشایری و کارمندان و بسیجیان جهاد کشاورزی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۶۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نشست بصیرتی در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شیروان با حضور مسئولین ادارات جهاد کشاورزی، عشایری و کارمندان و بسیجیان جهاد کشاورزی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.

حجت الاسلام تیرگانی گفت: بسیج مجموعه ای از انسان های پاک و خالص می باشد که برای رسیدن به اهداف های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است. بسیج، در جهت راستای امید بخشیدن به مردم و ناامید کردن نقشه های دشمن تشکیل شده است.

وی افزود: بسیج به سلامت از دوره خطیر دفاع مقدس عبور کرد و خمیر مایه اصلی بسیج در آن ایام سخت و پر خطر شکل گرفت و ملت ما شاهد رشد و بالندگی این شجره طیبه بوده است و البته بعد از گذشت چهل سال ما شاهد کارکردهای متفاوتی از بسیج هستیم.

حجت الاسلام تیرگانی خاطر نشان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت ها و فداکاری ها و مجاهدت های خالصانه و مجدانه مردان مردی است که تمام همت و سعی و تلاش جانشان را برای دفاع از اسلام و کشور خرج کردند و ما هم افتخارمان این است که بسیجی هستیم و از نعمتی به اسم بسیج برخورداریم و با آن نگاه عمیق امام راحل شجره طیبه بسیج را در پیش راه ما قرار داد تا متنعم شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها