فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از برگزاری همایش بزرگ فرماندهان و مدیران بسیج تهران بزرگ به مناسبت هفته بسیج و وحدت در حرم امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۵۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا یزدی از برگزاری همایش بزرگ فرماندهان و مدیران بسیج تهران بزرگ به مناسبت هفته بسیج و وحدت در حرم امام راحل خبر داد و اظهار کرد: بالغ بر ۲۰ هزار فرمانده ناحیه، حوزه و پایگاه بسیج در این همایش حضور خواهند یافت که حضور این تعداد فرمانده نشان‌دهنده بسط و نفوذ تفکر بسیجی در آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه باید در نظر داشت که این حضور گسترده در یک روز تعطیل رقم می‌خورد، تصریح کرد: این حضور دشمن‌شکن باعث ناامیدی دشمنانی می‌شود که در ۴۰ سالگی انقلاب خواب پریشان براندازی را می‌دیدند و سخنان گزافی در این باره به زبان می‌آوردند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به دیگربرنامه‌های سپاه تهران به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: در این راستا ۱۴۳ برنامه منسجم تدارک دیده شده که دارای جنبه‌های مختلفی است و تمام اقشار بسیج شامل پیشکسوتان، محلات، رسانه، هنرمندان و ... را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بسیج مستضعفین با تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفت تا حامی مردم و انقلاب باشد، در آن روزها کمتر کسی فکر می‌کرد که بسیج به یکی از تأثیرگذارترین تشکل‌های جهان تبدیل شود.

یزدی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، توانمندی‌های دفاعی و امنیتی بسیج به کمک ثبات انقلاب آمد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز بدنه اصلی رزمندگان را بسیجیان جان‌برکف تشکیل می‌دادند که از کیان این مرزوبوم حفاظت کردند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز نیز بسیج به نقش‌آفرینی شکوهمند در تمام امور می‌پردازد، متذکر شد: سازمان بسیج مستضعفین به تشکلی کارآمد تبدیل شده است که علاوه بر خنثی کردن تهدیدات همه‌جانبه دشمن، در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی، ورزشی و ... مورد نیاز کشور حضوری فعال و مؤثر دارد.

ارسال نظرات