فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار خبر داد:

ساخت ۱۶ واحد مسکونی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در رشتخوار

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار بیان داشت: ۱۶ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و بهزیستی شهرستان برای خانواده‌های بی‌بضاعت ساخته شده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۹۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر رشتخوار ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج و تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)،گفت: در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج و تفکر بسیجی گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور بویژه در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی در ادامه، افزود: وظیفه حفظ و حراست از انقلاب یکی دیگر از وظایف بسیج است که دشمن خواب‌های آشفته‌ای را برای انقلاب دیده است و امروز بسیج و تفکر بسیجی باعث افتخار است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در ادامه، در رابطه با فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته بسیج این شهرستان در طول سال ۹۷ نیز، افزود: از پتانسیل بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی بوده که در همین رابطه ۳۰ گروه جهادی محله محور در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی سازندگی و سلامت در طول این امسال فعالیت کردند، فعالیت چهار گروه جهادی به تعداد ۲۶۰ نفر در قالب خدمت رسانی  به مدت ۲ ماه در شهرستان از دیگر نقاط استان و کشور از دیگر فعالیت‌های و همکاری‌های بسیج شهرستان رشتخوار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در ادامه همین مطلب، اظهار داشت: ساخت ۱۶ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و بهزیستی شهرستان، ایجاد ۸ صندوق قرض الحسنه مردم یار، احیا و مرمت و لایروبی دو قنات، اهدا ۲۱ سری جهیزیه همزمان با دهه کرامت با همکاری آستان قدس رضوی، توزیع ۶۰۰ بسته حمایتی دانش آموزی، ایجاد گشت‌های بسیجی محله محور رضویون و …. از دیگر اقدامات بسیج در حوزه شهرستان رشتخوار بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها