به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

نشست سیاسی در شهرک علی اکبر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست سیاسی ویژه خواهران با همت حوزه مقاومت کوثر ناحیه مقاومت بسیج هامون در شهر علی اکبر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۷۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

 
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست سیاسی ویژه خواهران با همت حوزه مقاومت کوثر با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورا حوزه و پایگاه و بسیجیان در پایگاه ام النجباء با سخنرانی کارشناس مذهبی خانم اعتمادیان و مسائلی درباره‌ی ولایت فقیه برگزار شد.
 
خواهر بسیجی اعتمادیان، کارشناس مذهبی شهرستان هامون در این نشست با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در راستای بسیج و حضور در همه‌ی عرصه‌ها گفت: بسیجیان همیشه پیرو ولایت فقیه و گوش به منویات ایشان هستند و باعث افتخار کشور و رهبریند.
 
وی ادامه داد: اصل ولایت فقیه یکی از پایه‌های جامعه دینی در زمان غیبت است و هرجامعه برای اینکه از هرج و مرج در امان بماند به حکومت نیاز دارد و حکومت هر کشور بر اساس اندیشه‌ها و باور‌های آن کشور شکل می گیرد و جامعه ایرانی و مسلمان ما خواستار حاکمی است که به احکام و دستورات اسلامی پایبند باشد.
 
اعتمادیان بیان کرد:  کسانی حق حاکمیت بر مردم را دارند که از سوی خدا منصوب می شوند ،طبق آیه ۵۹ سوره‌ی نساء : ای کسانیکه ایمان آورده‌اید خدا  و اولیا و پیامبر ایشان را اطاعت کنید.

وی افزود:این اطاعت در زمان غیبت از سوی ائمه به علمای شیعه واگذار شده است و در زمان کنونی که امکان دسترسی به امام برای ما نیست بدون شک اطاعت از ولایت فقیه که شخصی  عادل، عالم، آگاه به همه مسائل است و ما باید در اطاعت از امر ولی فقیه خود با بصیرت بوده وخار چشم دشمن متجاوز باشیم و مراقب نفوذ دشمن که به گفته حضرت آقا خطرناکترین نوع نفوذ دشمن نفوذ فرهنگی ست باشیم چراکه دشمن درهمه زمینه‌ها و از هر طریقی می خواهد به جوانان ایرانی ضربه بزند.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار