مدیر بسیج دانشجویی دفتر سبزوار هشدار داد: سرویس‌های جاسوسی با برخی از اساتید ارتباط گرفته وسعی در نفوذ در محیط دانشگاه دارند و برخی از اساتید نیز دانسته و یا نا آگاهانه در دام این سرویس‌ها افتاده اند.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۵۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد علی یاوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سبزوار به مناسبت سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی برایجاد بسیج در دانشگاه اظهار داشت: امام خمینی(ره) در فرمایشات خود بر این نکته که هیچگاه از دشمنی دشمنان نباید غفلت کرد تاکید داشتند و حال اینکه برخی از مسئولین به این فرمایشات بی توجهی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر برخی از اساتید در حال ترویج تفکر لیبرالی در بین دانشجویان هستند تاکید کرد: فرزندان انقلاب این موضوع را برنمی تابند وبه مسئولین دانشگاه‌ها این موضوع را هشدار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سرویس‌های جاسوسی با برخی از اساتید ارتباط گرفته وسعی در نفوذ در محیط دانشگاه دارند عنوان کرد: برخی از اساتید نیز دانسته و یا نا آگاهانه در دام این سرویس‌ها افتاده اند.

مدیر دفتر بسیج دانشجویی دفتر سبزوار ادامه داد: رئیس سازمان بسیج بار‌ها به مسئولان دولتی اعلام کرده است که قوای بسیج آماده کمک به دولت برای برطرف کردن نواقص موجود است ولی متاسفانه دولت تاکنون نخواسته تا از این ظرفیت استفاده کند.

یاوری ادامه داد: در حال حاضر تفکر بسیج با ایجاد گروه‌های مقاومت در کشور‌های مختلف جهانی شده است و سازمان بسیج در دو نهاد دانشگاه وحوزه باید به تقویت این تفکر کمک کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها