مسئول بسیج سازندگی آمل:

اقدام بسیج سازندگی آمل در احداث 47 واحد مسکن محرومین شهرستان

یگانه: تا پایان سال ۱۳۹۷ قرار است حدود ۴۷ واحد مسکونی به عنوان خانه های محروم ساخته شود که تا کنون هزینه ۲۰ واحد را توانستیم از کمیته امداد امام خمینی (ره) بگیریم و اکنون ساختمان در مرحله اسکلت بندی و پایه ریزی قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۵۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد علی یگانه مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل در گفت و گویی بیان کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین اولویت های سازمان بسیج سازندگی شهرستان آمل طبق تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام دادیم ساخت خانه های محروم برای افراد بی بضاعت می باشد که امسال قرار است انجام گیرد.

وی افزود: تا پایان سال ۱۳۹۷ قرار است حدود ۴۷ واحد مسکونی به عنوان خانه های محروم ساخته شود که تا کنون هزینه ۲۰ واحد را توانستیم از کمیته امداد امام خمینی (ره) بگیریم و اکنون ساختمان در مرحله اسکلت بندی و پایه ریزی قرار دارند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل اذعان کرد: از تمامی افرادی که در مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان آمل  و افراد خیری که در این شهرستان وجود دارند، انتظار داریم که در ادامه راه و ساخت این واحد های مسکونی همکاری لازم را با بسیج سازندگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به تورمی که در کشور وجود دارد قیمت هر واحد ۵۵ متری حدود ۷۰ الی ۸۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد که از این مبلغ کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۰ میلیون تومان را به بسیج سازندگی کمک میکند و ما بقی این مبلغ را با کمک خیرین امیدواریم بتوانیم تهیه کنیم تا پروژه را به اتمام برسانیم.

یگانه افزود: افراد خیر نیاز نیست حتما به صورت نقدی به این سازمان کمک کنند و می توانند به صورت غیر نقدی و  از طریق دادن مصالح ساختمانی ما را یاری کنند تا در این امر مهم سهیم شوند.

احمد علی یگانه مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل در پایان افزود:  این افراد اگر مایل باشند با هماهنگی های لازم می توانند از نزدیک پروژه ها را بازدید کنند و شاهد روند رو به رشد این پروژه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار