مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران:

برگزاری یادواره شهید در واقع تعظیم از شعائر الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: هر گاه ملت ایران با یکدیگرمتحد شوند استکبار عقب نشینی کرده و امروزه سعی دارند میان مسلمانان تفرقه افکنی کنند.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدا در شهرستان سیب سوران و با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و بسیجیان برگزار شد.
 
حجت الاسلامی عبدالهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در این یادواره گفت:  یادواره شهدا در واقع  تعظیم از شعائر الهی است که خداوند متعال می‌فرمایند تعظیم کنید شعائر الهی را که آینه نشانه تقوای قلب است شعائر الهی هر چیزی که انسان را به یاد خدا بندازه اون شعائر الهی ست.
 
وی بیان کرد: شهدا  به انسانها درس پایداری و ایستادگی میدهند، شهدا انسانهای مومنی هستند که به خداوند متعال ایمان دارند.
 
حجت الاسلام عبدالهی ادامه داد:  بالاترین کار اینست که انسان بر هوای نفس خویش پیروز بشه، اگر میخواهیم مردانگی رو ثابت کنیم باید در راه و مسیر شهدا گام برداریم و از ارزشهای انقلاب اسلامی پیروی کنیم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران تصریح کرد: مسلمانان باید  به مسئله وحدت جهان اسلام توجه ویژه ای داشته باشند و هر گاه مشاهده کردند هر کس حرفی خلاف وحدت جهان اسلام زد یا مزدور دشمن است یا در مسیر دشمن گام می گذارد و خودش نمیداند به او امر به معروف و نهی از منکر کنید.
 
  وی ادامه داد: هر گاه ملت ایران با یکدیگرمتحد شوند استکبار عقب نشینی کرده  و امروزه سعی دارند میان مسلمانان تفرقه افکنی کنند، نیاز است  از اسلام دفاع کنیم مثل شهید میر مراد زهی و گاهی اگر تریبونی مثل بنده در اختیار دارید حرفی بزنیم که تن دشمن را بلرزاند.
 
حجت الاسلام عبدالهی در پایان خاطر نشان کرد: هر جا که می بینیم امت در کنار هم بودند در مقابل استکبار و ظلم پیروز شده اند؛ و ما ملت ایران نشان دادیم حامی دین خدا هستیم و این که انقلاب هر موقع نیاز داشت در صحنه باشیم و اگر نباشیم این پایمال کردن خون شهداست و بدانید انسان تا سختی نکشد به جایی نمیرسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار