سرهنگ عیسی زاده با اشاره به اینکه کاروان سلامت سپاه با حضور در مناطق محروم به ویزیت رایگان مردم می پردازند، گفت: 45 خانه محروم برای کمیته امداد باید ساخته شود که تا به امروز کار 19 خانه شروع شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۳۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ عیسی زاده با اشاره به اینکه کاروان سلامت سپاه با حضور در مناطق محروم به ویزیت رایگان مردم می پردازند، گفت: 45 خانه محروم برای کمیته امداد باید ساخته شود که تا به امروز کار 19 خانه شروع شد.

 سرهنگ بهروز عیسی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن شهدای جنگل سپاه شهرستان آمل برگزار شد با بیان اینکه هر کجا استکبار جهانی قصد دست درازی به کشور را داشت بسیج تا پایای جان ایستادگی کرد، گفت: پس از دفاع مقدس نیز هر کجا نیاز به بازسازی و سازندگی بود بسیج برای خدمت رسانی پیشرو بود.

 وی با اشاره به اینکه شروع هفته بسیج با هفته وحدت را می‌توان به فال نیک گرفت، ادامه داد: شعار محوری هفته بسیج «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است.

 فرمانده سپاه شهرستان آمل با بیان اینکه وحدت بین مردم برکتی از بسیجی بودن است، افزود: بسیج گاها در موادری ورود پیدا کرد که وظیفه‌اش نبود اما در کمک به محرومان و سیل زدگان پیشرو است.

 این مسئول با اشاره به اینکه روحیه بسیجی موجب پیشرفت می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیجی با روحیه از خودگذشتن موجب پیشرفت کشورش می‌شود که این روحیه در شهر عالم‌پرور و مردم دیار علویان وجود دارد.

 سرهنگ عیسی‌زاده با بیان اینکه در 5 آذر سال 1358 به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب بسیج تشکیل شد، گفت: 10 ماه مانده به دفاع مقدس بسیج تشکیل شد و بسیج تنها برای جنگ نبود.

 وی با اشاره به اینکه امام(ره) بسیج را بسیج مستضعفان می‌دانست و معتقدبود تمام مردم عالم می‌توانند عضو بسیج شوند، اظهار کرد: در چهار دهه انقلاب اسلامی‌ هر کجا بسیج ورود پیدا کرد و حضور داشت انقلابی عمل شد.

 فرمانده سپاه شهرستان آمل با بیان اینکه بالغ بر 550 عنوان برنامه در سطح شهرستان آمل در هفته بسیج داریم، افزود: در اقسا نقاط شهرستان اعم از پایگاه‌های بسیج، کارخانجات و دیگر بخش‌ها برنامه‌های مختلفی برای هفته بسیج در نظر گرفته شد.

 این مسئول با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی از اهداف بسیج است، خاطرنشان کرد: پیشرفت در تمامی‌ حوزه‌هایی که بسیج در آن ورود کرد رخ داده که سدسازی، راهسازی، ساخت تونل و امثالهم از اقدامات مهم بسیج است.

 سرهنگ عیسی‌زاده با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج منازلی که در سرپل ذهاب برای ساختن برعهده گرفتند تقریبا آماده کردند،یادآور شد: همه افکار سیاسی می‌توانند در بسیج باشند تا در کنار وحدت خدمت به مردم رخ دهد.

 وی با بیان اینکه هفته بسیج با هفته وحدت هم‌زمان شده که در کنار آن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ نیز نزدیک می‌شویم، گفت: هشت خانه محروم در پنجم آذر با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور افتتاح می‌شود.

 فرمانده سپاه شهرستان آمل با اشاره به اینکه 2 گلزار شهدا در آمل رونمایی می‌شود، ادامه داد: در کنار چند پایگاه بسیج، یک خانه عالم نیز در چلاو افتتاح می‌شود.

 این مسئول با بیان اینکه پایگاه علمی‌ و مرکز مطالعات رشد علمی‌ بسیج در آمل در هفته بسیج افتتاح می‌شود، تاکید کرد:  جهت حمایت از نخبگان شهرستان آمل پایگاه علمی‌ حضرت ابولفضل(ع) فعالیت می‌کند.

 سرهنگ عیسی‌زاده با اشاره به اینکه کاروان سلامت سپاه با حضور در مناطق محروم به ویزیت رایگان مردم می‌پردازد، گفت: 45 خانه محروم برای کمیته امداد باید ساخته شود که تا به امروز کار 19 خانه آغاز شد.

 وی با بیان اینکه همایش حمایت از مردم مظلوم یمن نیز در آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد: مردم آمل با حضور در این همایش تنفر خود را نسبت به استکبارگویان دنیا اعلام می‌کنند.

 فرمانده سپاه شهرستان آمل با اشاره به اینکه 2 طرح اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج رونمایی می‌شود، اظهار کرد: پرورش قارچ و تولید محصولات لبنی در هفته بسیج افتتاح شد.

 این مسئول با بیان اینکه تجمع سه هزار نفری بسیجیان آمل پنجم آذر در ورزشگاه شهید چمران آمل برگزار می‌شود، گفت: این برنامه 9 صبح شروع و شاهد حضور تمامی‌ بسیجیان هستیم.

 سرهنگ عیسی‌زاده با اشاره به گشت‌های عملیاتی محله محور در آمل، تصریح کرد: هرپایگاه در این طرح که نام "رضویون گشت‌های محله محور" نام دارد مسول امنیت محله خود هستند که این امر با همکاری نیروی انتظامی‌انجام می‌شود.

 وی  در پایان با اشاره به جزییات اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: در تمامی ‌250 پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان اعم از شهر و روستا از ساعت 8 شب پنجشبه یکم آذر ماه برنامه عملیاتی گشت محله محور تحت عنوان گشت‌های رضویون در سطح شهرستان آمل برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها