سرهنگ حسین نژاد بسیج را به عنوان الگوهای حضور مردم در صحنه‌های انقلاب برشمرد و ادامه دادبسیج در بزنگاه‌های حساس اجتماعی و سیاسی تا امروز از بی‌بدیل‌ترین نیروها بوده است، با صراحت باید بگویم وفا دارترین قشر به ارمان های شهدا وامام شهدا و ولایت فقیه قشر بسیج بوده.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۱۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نژاد مشارکت ندادن مردم در عرصه های مختلف را عامل بروز مشکلات و چالش های عمده بیان نمود و اذعان داشت:

این چالش در برخی موارد برای حکومت ها و نظام‌های نوین مشکلات جدی وعدیده ایی را به دنبال داشته و موجب تغیر ساختار و یابه تغییر حکومت‌ها منجر شده ویا تحت سلطه و سیطره سایر حکومتها قرار میگرفت .

سخنران نماز جمعه پلسفید مشارکت و حضور مردم در صحنه های حضانت از انقلاب اسلامی را بی بدیل دانست و عنوان کرد :

با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری داعیانه امام رحمت الله علیه.حضرت امام با هوشمندی و درایت از همان ابتدای پیروزی انقلاب به واسطه حضور فعالانه مردم در صحنه های صیانت از انقلاب ، الگویی متفاوت برای در صحنه ماندن این نیروی عظیم مردمی ترسیم وتعریف فرمودند که ثمره و محصولش شد شجره طیبه بسیج.

حسین نژاد بسیج را به عنوان الگوهای حضور مردم در صحنه‌های انقلاب برشمرد و ادامه دادبسیج در بزنگاه‌های حساس اجتماعی و سیاسی تا امروز از بی‌بدیل‌ترین نیروها بوده است، با صراحت باید بگویم وفا دارترین قشر به ارمان های شهدا وامام شهدا و ولایت فقیه قشر بسیج بوده.

وی ادامه داد: پدیده و عنصر نمونه‌ای که به اقتضای مردمی بودن، ماموریت‌ها و رسالت‌های خود را در هر برهه از تاریخ انقلاب اسلامی از بستر نیازهای جامعه دریافت کرده و متناسب با آن تمام ظرفیت و پتانسیل خود را به کار گرفته است تا اعتلای انقلاب را تسریع نماید .

فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه با اشاره به سخن گوهر بار مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در کرمانشاه به ما یاد اوری فرمودند در کشور، مشکلات حل نشده کم نداریم و برای حل ان باید به مردم مراجعه کنیم.در واقع از دل این سخن ارزشمند یک راهبرد اساسی استنباط میشود و ان این است :کار با مردم برای مردم بوسیله مردم.که امروز ما بوسیله این راهبرد از حضور مردم در اقشار مختلف بسیج از محلات و ادارات گرفته تا بسیج مهندسان، پزشکان و همچنین بسیج هنرمندان و ورزشکاران، حقوقدانان، اصناف.

 سرهنگ حسین نژاد گفت: هنرمندان، رسانه، اساتید و دانشجویی، فرهنگیان و دانش اموزان ظرفیتی را در این نهاد مردمی ایجاد کردیم که متناسب با نیاز روز کشور قابلیت فعالسازی در همه عرصه ها و صحنه ها را دارد واین همان الگو وراهبرد متفاوتی است که حضرت امام برای اعتلا انقلاب تعریف فرمودند.

این مسول افزود: هفته بسیج را فرصت مغتنمی جهت بازخوانی دستاوردهای انقلاب در ۴۰ سالگی حیات طیبه اش عنوان نمودو اشاره کرد:

وی اظهار داشت: مرور برنامه های نامگذاری شده در هفته بسیج نشان می‌دهد این نهادمقدس مصمم است علاوه بر حفظ روحیه جهادی و اجرایی نگاهی در بخش‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، خلق حماسه امنیت و خدمت در قالب گشت رضویون و حتی در حوزه سلامت داشته باشد.

سرهنگ حسین نژاد در ادامه به دستاوردهای بسیج اشاره نمود وگفت: اولین دستاورد بسیج ظفرمندی و پیروزی در دفاع مقدس بود حسین نژاد ترویج الگوی دفاع مردمی در برابر جبهه استکبار را دومین دستاورد دانست و گفت حزب الله لبنان ، حشد الشعبی و انصارلله یکی از موفق ترین نمونه های این الگو برداری در سطح منطقه هستند.

فرمانده سپاه شهرستان سازندگی و محرومیت زدایی با عصاره فرهنگ و روحیه جهادی را سومین دستاورد مهم انقلاب در ۴۰ سالگی اش دانست.

حسین نژاد پیکار فرهنگی و امادگی بسیج درحوزه مقابله با تهدیدات سخت ونیمه سخت و نرم را دستاورد دیگر بسبج عنوان کرد وگفت: بسیج نشان داد با انعطاف پذیری که دارد میتواند در همه عرصه ها میدان دار بوده و توطئه های دشمن را خنثی نماید.

سخنران نماز جمعه در ادامه به عملگرا و بن بست شکن بودن بسیج اشاره کرد وگفت: ترویج رفتار اخلاقی و اطاعت پذیری و پایمردی در برابر دشمن با بهره گیری از عنصر توکل و بصیرت از خصیصه بسیج بوده و بسیج تا به امروز ثابت کرد در برابر دغدغه و نیازهای جامعه در جمیع جهات بی تفاوت نبوده، نیست و نخواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان به ۲۸۰ عنوان برنامه سپاه در سطح ردهها اشاره کرد و گفت: ویزیت رایگان ، افتتاح خانه محروم و قبور شهدا ، گلباران گلزار شهدا ، افتتاح یادمان شهدا ترور ، برگزاری نشست های فرهنگی سیاسی، محفل شب خاطره و دیدار با خانوادهها معظم شهدا وپیشکسوتان و تجمع اقتدار ۵۰۰۰ نفری در سالن ورزشی رنجبر صفری در روز دوشنبه ۵ اذر از اعم برنامه هایی خواهد بود که در سطح شهرستان به مدد وهمت بسیجیان غیرتمند اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها