خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد:

بسیج خار چشم دشمن و در همه عرصه ها آماده خدمت رسانی است

بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی به ویژه در روستاها و مناطق محروم، دانشجو و طلبهای بسیجی را به صورت خودجوش به کمک مردم رساند که نشان از این دارد که بسیج در همه عرصه ها آماده خدمت رسانی است.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش بسیج؛ سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه دوم آذرماه اهواز با اشاره هفته بسیج، گفت: اقدامات و تلاش های بسیج در طول 40 سال عمر انقلاب، برکات و فیوضات فراوانی داشته است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این 40 سال به دلیل از دست دادن منافع خود در کشور و به خطر افتادن منافع خود در منطقه، درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده اما همیشه شکست خورده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: یکی از ظرفیت های توانمد نظام جمهوری اسلامی، بسیج همیشه در صحنه بوده است که از بدو تشکیل تا به امروز همواره جوان، انقلابی و در کنار رهبری و مردم بوده است.

سرتیپ شاهوارپور گفت: بسیج در دهه اول انقلاب اسلامی و در روزهای جنگ تحمیلی خود را نشان داد و در تمامی اقشار مهندس، بازاری، طلبه، دانش آموز و... مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه بسیج اینگونه شکل گرفت و بارور شد تا به خار چشم بیگانگان تبدیل شود، افزود: پس از پایان جنگ برخی نجوای انحلال بسیج را داشتند اما تا به امروز دشمن با شیوه های جدید و پیچیده تر مقابل انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی به ویژه در روستاها و مناطق محروم، دانشجو و طلبهای بسیجی را به صورت خودجوش به کمک مردم رساند که نشان از این دارد که بسیج در همه عرصه ها آماده خدمت رسانی است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور در ادامه عنوان کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزارهایی فناوری به درصدد هستند که باورها و نقاط قوت ما را هدف قرار دهند.

وی افزود: یکی از مراکز تولید فکر و تقویت باورها مساجد بوده و هستند و به همین دلیل، بسیج در این عرصه نیز با تشکیل حلقات صالحین با برنامه های مدون تلاش کرده جوانان را در مقابل توطئه دشمن واکسینه کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: تلاش های مذبوحانه دشمن در جنگ نرم، حمله به باورها و خط قرمزهای ما است اما خود نیز می دانند به نتیجه ای نمی رسند.

سرتیپ شاهوارپور گفت: دشمن به دنبال ایجاد توطئه و اختلاف میان ملت ایران و عراق بودند اما موج خروشان زائران اربعین بار دیگر پیوند تاریخی این دو ملت را به آنها نشان داد.

وی افزود: امروز ملت های مظلومی که مورد هدف دشمن هستند، با استعانت از فرهنگ بسیجی مقابل آنها مقاومت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها