خبرهای داغ:
مانور جابجایی و بهسازی شبکه توزیع برق 20 روستای شهرستان تویسرکان با عنوان مانور «وحدت» با حضور اکیپ‌های عملیاتی از شهرستان‌های استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

مانور عملیاتی «وحدت» در 20 روستای تویسرکان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مانور جابجایی و بهسازی شبکه توزیع برق روستایی شهرستان تویسرکان با عنوان «مانور وحدت» با حضور محمدمهدی مفتح نماینده شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در روستای بادامک تویسرکان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در مراسم افتتاحیه این مانور اظهار داشت: با اجرای این مانور 150 پایه بتونی در 20 روستای شهرستان تویسرکان برای اولین بار در سطح استان طی یک عملیات مانوری در یک روز نصب می‌شود.

محمدمهدی شهیدی افزود: انجام این پروژه طی عملیات مانوری علاوه بر اصلاح شبکه و تأثیری که بر کاهش زمان خاموشی دارد یک کار تمرین شده برای زمان‌های بروز بحران است که انجام آن می‌تواند الگویی برای سایر ادارات برق استان همدان باشد.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت پیمانکاران و بخش خصوصی در این پروژه و نیز ایجاد دفترخدماتی در بخش قلقلرود گفت: ایجاد یک دفتر خدماتی در بخش قلقلرود به عنوان یک کار نو در سطح استان محسوب می‌شود که باعث تسریع در خدمت‌رسانی می‌شود که مقرر است این امر در سایر شهرستان‌های استان نیز اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان همچنین با اشاره به تاثیر دریافت وصول مطالبات بر بهبود خدمت‌رسانی ابراز داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان 120 میلیارد تومان مطالبات از مشترکین دارد که در صورت دریافت این مطالبات امکان تسریع در سرویس و خدمات روشنایی در سطح استان ایجاد می‌شود.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از مدیریت برق شهرستان تویسرکان در مورد اقدامات جهادی در اجرای پروژه‌های بهسازی و اصلاح شبکه،  پیگیری ضربتی اینگونه طرح‌ها را در ایجاد آبادانی روستاهای استان همدان مؤثر دانست.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان نیز در ادامه با اشاره به جابجایی و بهسازی شبکه توزیع 20 روستا و نصب 150 پایه ستون برق در این پروژه گفت: مانور وحدت همانگونه که از نام آن برداشت می‌شود با همکاری نماینده شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، همکاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در تخصیص اعتبارات داخلی، همکاری فرمانداری شهرستان تویسرکان در تخصیص اعتبارات استانی در شورای برنامه‌ریزی و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انجام می‌شود.

رضا جلیلوند در ادامه با اشاره به تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه جابجایی و بهسازی شبکه توزیع برق در 20 روستا افزود: طی این پروژه شبکه برق 20 روستای بادامک، بوجان، سوری، آرزوج، قصبستان، حمیل‌آباد، کمانگران، جوادیه، قلعه آستیجان، شوق آباد، کهنوش، فریازان، منجان، رودآور، وردآورد علیا، جرا، سوتلق، کنجوران، سید شهاب، جعفریه، قلقل، ترمیانک، سازیان، قاسم آباد، اکبرآباد، برگچه، شهرستانه، باباپیر و  ولاشجرد  بهسازی  خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات