خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران شیرینی وحدت را در دفاع مقدس چشیده اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی شیرینی وحدت را در دفاع مقدس چشیده اند.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۹۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج که در تالار شمش ارومیه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی حلاوت و شیرینی وحدت و همدلی را هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه چشیده‌اند.

وی افزود: اگر امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی محافظه کار نباشند و در برابر بسیاری از امورات ایستادگی کنند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه حضرت امام با تکیه بر خداوند و با همراهی ملت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، بیان کرد: انقلاب اسلامی با بقیه جنبش‌ها و حرکت های سیاسی در دنیا متفاوت است چرا که معادلات سیاسی جهان را به هم زده است.

وی بسیج و تفکر بسیجی یکی از ابزارهای در دست حضرت امام برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال حذف روحیه مقاومت، ایستادگی و شهادت طلبی بودند ولی تاکنون هیچ گونه توفیقی نداشته اندو امروز همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده ایم.

سرایی با بیان اینکه همه ما وارثان شهدای انقلاب هستیم به طوری که همه آنها اسطوره ما می باشند، ادامه داد: چهل سال با عزت و سرافرازی در مقابل ایادی استکبار جهانی ایستادگی کرده‌ایم و اگر امروز همه توطئه های دشمنان خنثی می شود به دلیل وجود روحیه جهادی و تفکر بسیجی در بین ملت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات