حجه الاسلام جباری: بسیج بزرگترین امید برای دوستان انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در کشورهای اسلامی منطقه می باشد و به همین دلیل است که امام فرمودند وقتی فرهنگ بسیج در یک کشور طنین انداز شوداز طمع دشمنان دور می ماند.ایشان درپایان از زحمات فرماندهی و پرسنل ناحیه چالوس تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۷۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دیدار فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه وکارکنان سپاه چالوس به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان چالوس در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.
در این دیدار حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان چالوس ضمن خیر مقدم گویی در بیاناتی خاطر نشان کرد:  امروز بسیج به یکی از بی نظیر ترین نهادهای مردمی تبدیل شده است که نمونه آن در هیچ کجای دنیا تکرار نشده است.

حجه الاسلام جباری گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) بسیج را به عنوان ذخیره استراتژیک کشور نامید و این ویژگی با مدیریت امام خامنه ای در این چهل ساله حفظ شد و به یک الگو برای داخل و خارج تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج بزرگترین امید برای دوستان انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در کشورهای اسلامی منطقه می باشد و به همین دلیل است که امام فرمودند وقتی فرهنگ بسیج در یک کشور طنین انداز شوداز طمع دشمنان دور می ماند.ایشان درپایان از زحمات فرماندهی و پرسنل ناحیه چالوس تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها