خبرهای داغ:

مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هندیجان

به مناسبت هفته بسیج مزار مطهر شهدا و شهدای گمنام در هندیجان شمالی و جنوبی با حضور پرشور آحاد مردم ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگر ، بسیجیان و مسئولان محلی ، فرماندار، امام جمعه موقت و فرمانده ناحیه سپاه برگزار شد که دراین باره رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان از نقش تاثیرگذار شهدا و استقامت خانواده های شهدا در رویدادهای عزتمندانه کشور و الگو پذیری ملت های جهان نکات مهمی ایراد نمود.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۵۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم با شکوه غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی در مزار شهدا اظهار داشت: هر عزت و افتخاری که در کشور بوجود می آید همگی حاصل ایثار های امام راحل و شهدای والامقام است و همه ماها در هر موقعیتی که هستیم بایستی قدر دان و قدر شناس این همه حماسه و شکوه و فداکاری شهدا باشیم.

وی افزود : انقلاب ایران اسلامی مرهون جان فشانی های شهدا است که اگاهانه برای حفظ انقلاب و اسلام پای در میدان جهاد گذاشتن و با نثار خون خود اجازه ندادند که به کشور آسیبی وارد شود همه این ها ارزشمند و مهم هستند.

وی بابیان ادامه راه شهدا و الگو پذیری اهداف شهدا گفت: عملی نمودن به وصیت نامه های شهدا موجب سعادتمند و عزت هر فردی می شود و هر چه از شهدا گفته شود بازهم کم است و همه ماها محتاج شهدا هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها