خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری طرح رضویون در هفته بسیج با همت بسیجیان پایگاههای مقاومت حوزه های شهید مزارعی و شهید آوینی شهرزهره  هندیجان بصورت گشت های محله محور در سطح شهرستان با هدف ایجاد امنیت و ارتقای توانی وآمادگی بسیجیان همراه با آموزش های تئوری و عملی و همکاری خوب دادستان وانتظامی هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۴۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
سروان پاسدار جواد بن رشید در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان گشت های محله محور موجب رضایتمندی مردم خوب و انقلاب و ولایتمدار هندیجان و مسئولان شده است که با تلاش بسیجیان و فرمانده ناحیه و پایگاهها و حوزه های شهید مزارعی و آوینی شهر زهره ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود : نیروهای بسیجی بایستی با هماهنگی مسئولان مربوطه و فرمانده پایگاههای خود گشت های خود را در سطح شهرستان داشته و بصورت گروهی اقدام نمایند و هرگونه مورد که موجب عدم آرامش و امنیت می شود را پیگیری و به فرمانده پایگاه مربوطه اطلاع بدهند.
 
وی بابیان حفظ امنیت از برنامه های مهم سپاه و بسیج است گفت: امنیت برای مردم شهرستان هندیجان از اولویت های اصلی سپاه و بسیج است که در هر شرایطی تامین می شود و همه ماها در کنار مردم هستیم. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها