فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری 11 سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۰۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری 11 سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبداله رضوانی با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره انواع سرقت از جمله سرقت خودرو، منزل و سرقت اماکن در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 11متهم به سرقت شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 9 فقره انواع سرقت اعتراف کردند .

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد .

سرهنگ رضوانی با بیان اینکه برقراری امنیت پایدار مستلزم همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس به ویژه در ساعات پاياني شب، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها