امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه وحدت مسلمانان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور است ، گفت: جهان اسلامی قربانی یک استراتژی تفرقه بیانداز و حکومت‌کن استعمار پیراست.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۰۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه وحدت مسلمانان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور است ، گفت: جهان اسلامی قربانی یک استراتژی تفرقه بیانداز و حکومت‌کن استعمار پیراست.
حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس همه باید زیر پرچم اسلام قرار گیرند ، افزود: سرود ملی رژیم نابودی دنیا اسلام است اما برخی مسلمان‌نما‌ها دست دوستی با این رژیم اشغالگر دادند.
وی با تبریک هفته بسیج ، یکی از رویش‌های نظام اسلامی را تشکیل بسیج دانست و گفت: هسته‌های مقاومت در همه جهان ایجاد شود.
امام جمعه موقت ساری افزود: متولیان بسیج در استان مازندران باید تلاش کنند که نسبت به جذب افراد در بسیج اقدام کنند تا تفکر ۲۰ میلیونی در کشور باید اجرایی شود و همه ۸۰ میلیون جمعیت کشور باید در زیر پرچم بسیج قرار گیرند.
حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه بسیجیان فلسطینی با ۴۷۰ موشک و راکت در مناطق اشغالی زلزله‌ ایجاد کردند ، گفت: تفکر بسیجی امروز در فلسطین ، یمن ، لبنان ، عراق و اقصی نقاط دنیا در حال اجرایی شدن است.
وی با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در ارتباط با تروریسم خواندن مردم ایران افزود: مردم ایران نسبت به این اظهارات همچنان فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها