امام جمعه بهاباد درجمع بسیجیان شرکت کننده دررزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 دربهاباد گفت : برگزاری این رزمایشها نمایش اقتدار بسیج مردمی در شرایط جنگ اقتصادی و روانی جدید است که می‌تواند پیام معناداری به دشمن باشد.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۹۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان شرکت کننده درمرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله دو در اردوگاه قدس این شهرستان با تبریک میلاد پیامبرگرامی اسلام و امام جعفر صادق و هفته وحدت و بسیج ، بسیج را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج یک نیروی قدرتمند مردمی است که در تمام عرصه‌های مختلف حضور داشته و هر زمان که نیاز باشد وارد عرصه شده و مشکلات جامعه را مرتفع می کند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه بسیج در قابوس امام خمینی ره مدرسه عشق است که افرادی دردامن این نام پرورش یافته اند افزود : بسیج یکی از شاهکارهای بزرگ امام راحل بود که باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه بسیج خارچشم دشمنان است گفت : برگزاری اینگونه رزمایشها توسط بسیجیان توطئه های شوم دشمنان را درهرشرائطی که باشد خنثی می کند .
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه ثمرات و برکات بسیج در جامعه نمایان است، افزود: بئر نونهال بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تا اکنون تبدیل به درختی تنومند و در خارج از مرزهای کشور ایفای نقش می‌کند.
خطیب جمعه بهاباد تصریح کرد: در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی در ایران انواع تهدیدات و توطئه‌ها را خنثی کرده و پشت سر گذاشته که در همه آنها قدرت مردمی بسیج به‌عنوان پشتوانه اصلی مورد اتکا واقع شده است و باید مطمئن باشیم بسیج رمز پیروزی ملت و نظام در برابر فتنه‌انگیزی ها و تهدیدات سخت و نرم است.
بشکانی به تاریخ گذشته حال و آینده بسیج نیز اشاره کرد و افزود : اکنون بسیاری از کشورها که می‌خواهند در برابر زورگویی، تجاوز و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند و مقاومت کنند راه و رسم بسیج را مورد توجه قرار می‌دهند.
امام جمعه بهاباد یادوخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و امام شهیدان را گرامی داشت و گفت : جوانان ما رفتند ودراه دین و ایمان شهید شدند و جان خودرادادند تا این انقلاب ونظام درامنیت و آرامش قزارگیرد زیرا ما امنیت خودرا مدیون خون شهدا هستیم .
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله دو با شرکت یک گردان بیت المقدس به مدت دوروز در موقعیت شهید محمد رفیع رفیعیان بهاباد برگزارشد .
در این رزمایش آمادگی مردم سلحشور و بسیجیان دلیر به نمایش در آمد مابسیجیان در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم، مستحکم‌تر، مقاوم‌تر و با اعتقادی راسخ‌تر در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.
ارسال نظرات