خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید «حسن ترک» همدان گفت: نشانه شهید، زنده بودن و تاثیرگذاری آن در تمام عرصه‌‌های فرهنگی و اجتماعی چه در گذشته، حال و همچنین آینده این انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۶۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای بسیج دانش‌آموزی حوزه مقاومت سردار شهید «حسن ترک» به مناسبت هفته بسیج با حضور در محل منزل شهیدان «دیباج»، شهدای شاخص سال ۱۳۹۷ همدان ضمن تجدید میثاق با خانواده شهدا، اقدام به برگزاری برنامه‌ای با عنوان «آبروی محله» کردند.

این برنامه با حضور سرهنگ برزگر فرماندهی سپاه ناحیه همدان و جمعی از معاونین ایشان و پارسا مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان و بسیجیان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید «حسن ترک» همدان در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: این شهدای بزرگوار در زیر شکنجه‌های رژیم منحوس پهلوی با نشأت گرفتن از حدیث امام صادق (ع) که فرمودند «المومن کالجبل الراسخ لاتحرکه العواصف»، نشان دادند که هیچ چیز نمی‌تواند ذره‌ای از ایمان آنها بکاهد چراکه معتقد به درست بودن این مسیر بزرگ الهی که به یاری خداوند به فرج حضرت ولیعصر(عج) ختم خواهد شد، بودند.

سعید سیاهوشی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: شهدا مصداق «الجبل الراسخ» هستند با این تفاوت که با ضربات تیشه می‌توان از کوه کم کرد اما با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان از ایمان مومن کاست.

وی در ادامه با اشاره به آیه شریفه «ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» گفت: نشانه شهید، زنده بودن و تاثیرگذاری آن در تمام عرصه‌‌های فرهنگی و اجتماعی چه در گذشته، حال و همچنین آینده این انقلاب خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید «حسن ترک» همدان اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسند هستم که مجموعه بسیج دانش‌آموزی لیاقت و سعادت پیدا کرد که در چهلمین سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی ایران مهمان این شهدا باشد که نه تنها آبروی این محل، بلکه آبروی جهان اسلام بوده‌اند.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم به عزت همین آبرو، مقاومت و تلاش‌های مجاهدانه و انقلابی که از خود نشان دادند زمینه‌ساز ظهور منجی عالم حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

در ادامه مراسم برادر اخوان شهیدان «دیباج» ضمن تبریک هفته وحدت به روایتگری از زندگی پرفضیلت و پربرکت برادران شهید خود پرداخت.

در پایان این مراسم نیز اجرای سرود انقلابی و حماسی گروه سرود تبیان مریانج و همچنین نوای گرم حاج احمد گلپریان زینت‌بخش این‌ محفل شهدایی بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات