خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
مسئول بسیج سازندگی دفتر بسیج دانشجویی خمینی شهر:
گفتگویی کوتاه با خواهر حسنی؛ فعال برتر بسیج دانشجویی در عرصه اردوهای جهادی پیرامون حضور در بسیج و فعالیت در اردوهای جهادی
کد خبر: ۹۰۸۱۶۵۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این گفتگو که در حاشیه همایش تقدیر از فعالان اردوهای جهادی در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد، خواهر حسنی ضمن اشاره به خاطرات شیرین حضور در اردوهای جهادی گفت: اجتماعی شدن، پیدا کردن دوستان مومن، شکوفایی استعدادها و توانمندی ها و آگاهی از درد و رنج مردم مناطق محروم، از نتایج حضور در بسیج و فعالیت در اردوهای جهادی است.

وی توجه به فعالیت های فرهنگی در کنار فعالیت های عمرانی در مناطق محروم را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: برنامه های آموزشی و فرهنگی مثل جریان انداختن آب در بستر رودخانه فعالیت های سازندگی و عمرانی است.

 حضور و فعالیت در عرصه اردوهای سازندگی، توصیه خواهر حسنی به دانشجویان جهت کسب تجربیات جدید و احساس مفید و موثر واقع شدن بود و افزود: قطعا این اتفاق فقط در خدمت رسانی خالصانه به محرومین از طریق بسیج رخ می دهد.

سفارش دیگر ایشان به مسئولین بود که در راستای توانمند ساختن دانشجویان و استفاده از توان بالای بسیج دانشجویی از این ظرفیت ارزشمند جهت ارائه خدمات به مردم استفاده کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها