خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
رئیس مجمع اقشار بسیج خمینی شهر:
دکتر ابطحی در همایش تقدیر از فعالان طرح های هجرت دانش آموزی و اردوهای جهادی دانشجویی خمینی شهر، بسیجیان را به آشنایی بیشتر با سبک زندگی نبی مکرم اسلام ( ص ) سفارش نمود.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، ابطحی با اشاره به آیه شریفه " لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه ... " اظهار داشت: ما ضمن اینکه موظف به کسب معرفت نسبت به پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله هستیم، لازم است از سبک زندگی فردی و اجتماعی ایشان جهت ساختن خانواده و جامعه ای سالم الگو برداری کنیم و بدون شک فعالیت های شما بسیجیان در خدمت به مردم و جامعه در تاسی به ایشان و مصداق عبادت و بندگی خداوند متعال می باشد.

وی با بیان آثار حضور در مناطق محروم و خدمت رسانی خالصانه به عنوان یک وظیفه دینی، گفت: آگاهی از کاستی ها و نیازهای جامعه و کم کاری برخی از مسئولین و تلاش در رفع آن کاستی ها و جبران آن کم کاری ها، از شما مدیران و مسئولینی دلسوز و توانمند برای آینده جامعه خواهد ساخت که باید قدر این فرصت و موهبت را بدانیم و خداوند را بابت این توفیق خدمت به بندگانش شکر کنیم.

ایشان با شرح آیات اولیه سوره های مبارکه " مزمل " و " مدثر " عنوان کرد: پیامبر اسلام ( ص ) از طرف خداوند، موظف به تهجد شبانه بودند و این وظیفه به جهت توفیق در انجام رسالت و ماموریت های روزانه در انذار مردم، به ایشان محول شده بود. بنابراین اگر ما هم به عنوان یک مسلمان بسیجی قصد توفیق در برنامه های اجتماعی خود داریم نباید از خودسازی و خلوت شبانه با خدا در قالب نماز و قرآن و دعا غافل شویم و این را باید برای خود وظیفه بدانیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار