خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: تفکر بسیجی راه برون رفت از تمام مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۴۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی حجت الاسلام جعفر نژاد در سخنرانی پیش از خطبه سلماس، اظهار داشت: امروز تمام ملت های دنیا به صحیح و کارگشا بودن تفکر بسیجی ایمان پیدا کرده اند چراکه با ایجاد و پایه گذاری این تفکر توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  ملت بزرگ ایران اسلامی از همه بن بست ها عبور کرده اند.

 وی گفت: استکبار جهانی و تمام دشمنان اسلام در تلاش هستند که از هر روزنه ای برای نفوذ و تخریب دولت ها و ملل اسلامی استفاده کنند و تفکر اسلامی که رهایی بخش ترین تفکر در جهان می باشد و با منافع مستکبرین و زورگویان عالم متناقض است را نابود کنند.

این مسئول افزود: خوشبختانه هر کجا که استکبار جهانی و استعمار پیر برای زورگویی به ملت ها وارد شده است، تفکر بسیجی و روحیه آزادی طلبی نشئت گرفته از گسترش ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران باعث عدم پیشروی آنان شده است.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد تاکید کرد: در  عراق و سوریه تلاش بسیار زیادی از سوی آمریکای جنایتکار شد که با ایجاد تفرقه بین مسلمانان بتوانند منافع خود را پیش ببرند ولی با انتشار تفکر بسیجی در بین این ملت ها، شش سال تلاش و سرمایه گذاری آنان نابود شده و هیچ کاری از پیش نبردند.

وی با تاکید بر لزوم گسترش تفکر انقلابی و بسیجی در حفظ یکپارچگی ملت های مسلمان جهان، افزود: امروز بایستی بر مشترکات اهل تسنن و تشیع تاکید ویژه ای داشته باشیم و با حفظ وحدت در این زمینه به پیشرفت همه جانبه برسیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات