امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه بسیج مبانی مختلفی دارد، از خدا محوری و اخلاص بعنوان دو اصل این شچره طیبه یاد کرد که به آن حیات بخشیده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۱۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آیین خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: اصل تفکر بسیجی بر خدا محوری است، یعنی اینکه بسیج و بسیجی تمام فعالیت‌ها و اعمال و رفتارش برای خدا بوده، لذا از آن بعنوان عامل موفقیت بسیج می‌توان یاد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مبانی مختلفی دارد، از خدا محوری و اخلاص بعنوان دو اصل این شچره طیبه یاد کرد که به آن حیات بخشیده است.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: بسیج در ۸ سال دفاع مقدس سربلند و سرفراز شد و به عنایت الهی در این چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و حضور همیشه در صحنه خوش درخشیده است.

خطیب جمعه تربت حیدریه از ولایت مداری بسیج بعنوان دیگر شاخصه این شجره طیبه و موفقیت آن یاد کرد و افزود: در این مدت چهل سال از انقلاب اسلامی آنچه که برای بسیج مهم بوده و هست تبعیت از فرمایشات و رهنمود‌ها و سیاست های، ولی فقیه جامعه اسلامی است.

وی از تکلیف گرایی، روحیه ایثار و شهادت و مقاومت در برابر استکبار جهانی بعنوان دیگر شاخصه‌های بسیج یاد کرد ودر پایان گفت: همه این شاخصه‌ها امروز در بسیج جهان اسلام در منطقه غرب آسیا تسری یافته و باعث شکست توطئه‌های استکبار جهانی شده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها