خبرهای داغ:
مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و بسیج دانش آموزی سپاه چالدران در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۰۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه چالدران در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت فعال تر شدن این نهاد مردمی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، گفت: تفکر بسیجی الگویی مناسب در همه عرصه های زندگی اجتماعی می باشد.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری با اشاره بر ویژگی های بارز روحیه بسیجی، افزود: نرمش در گفتار، عدم نگاه خصمانه به موضوعات و اخلاق مداری از مهمترین این ویژگی ها می باشد و نهاد مقدس بسیج بهترین بستر برای خودسازی است.

فرمانده سپاه چالدران اضافه کرد: دانش آموزان و دانشجویان بسیجی امسال فعالیت های مختلفی را در حوزه های عمرانی، فرهنگی و پزشکی  بر عهده گرفتند و با فعالیت سه ماهه خود نقش موثری را در رفع محرومیت مناطق روستائی این شهرستان ایفا کردند.

سرهنگ سید مهدی غفاری ادامه داد: امسال دبا اجرای طرح هجرت توسط دانش آموزان بسیجی ۱۲ باب مدرسه رنگ آمیزی و محیط مدرسه ها با نوشتن احادیث و مفاهیم پند آموز زیبا سازی شد.

وی گفت: در قالب طرح اردوهای جهادی، دانشجویان بسیجی در زمینه های عمرانی اقدام به احداث خانه محرومین، غسالخانه، ساخت پل، دیوار کشی حیاط خانه محرومین، ساخت آشپزخانه و سرویس های بهداشتی کرده و در زمینه های فرهنگی به برگزاری کلاس های آموزش احکام، قرآن و تدریس مواد درسی برای دانش آموزان مبادرت کردند، در بخش پزشکی کلاس های مشاوره، مامائی و ویزیت رایگان بیماران و در بخش دامپزشکی خدمات مختلف از جمله واکسینه نمودن دام ها و معاینه دام ها ارائه شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات