خبرهای داغ:
با بیان اینکه نباید از عناصر فتنه در برنامه های دانشگاه استفاده کرد، گفت: این افراد اگر فکر می‌کنند، می‌توانند با این حرکت‌ها مجدد موقعیتی در جامعه پیدا کنند بدانند در مسیر صحیحی نیستند.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۹۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک پیرامون اتفاقات و حواشی دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: فتنه خط قرمز نظام است و کسانی که در برابر نظام، ولایت و مردم در فتنه ایستادند محکوم هستند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه استفاده از این افراد در مقاطع مختلف به معنای اعلام خضور آن ها است، تصریح کرد: چنین حرکتی در دانشگاه اصفهان در شأن مردم اصفهان نبود؛ این برنامه بهتر از این هم می‌شد برپا کرد.

وی با بیان اینکه نباید از عناصر فتنه در برنامه های دانشگاه استفاده کرد، خاطرنشان کرد: این افراد اگر فکر می‌کنند، می‌توانند با این حرکت‌ها مجدد موقعیتی در جامعه پیدا کنند بدانند در مسیر صحیحی نیستند.

سالک با بیان اینکه به دانشجویانی که با مقاومت و روحیه جهادی و بسیجی در برابر حرکت‌های فتنه به ویژه این اقدام ایستادگی می‌کنند افتخار می‌کنیم، عنوان کرد: من نمی‌دانم و نشنیده‌ام در مجلس کسی از جریان فتنه دفاع کند، اگر چنین مطلبی باشد ما هستیم و می‌توانیم امضا بیشتری گرفته و به وزیر علوم تذکر دهیم.

وی افزود: به وزیر علوم تذکر می‌دهیم که اگر چشمتان را ببندید دانشگاهتان را فتنه‌گران می‌گیرند، باید نظارت قوی بر دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه اصفهان داشته باشند و اجازه ندهند عناصر و افرادی که در فتنه دستگیر شده‌اند در این میدان‌ها و در پوشش دفاع از شهید مظلوم بهشتی، حضور خود را اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها