خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز در جمع خواهران بسیجی:

دشمن آرزوی از بین بردن انقلاب ما را به گور می برد

تجع 400 نفری خواهران بسیجی شریفیه به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ طاهر خانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در جمع بسیجیان خواهر شریفیه که به مناسبت هفته بسیج در سالن ورزشی شهید بهتویی گردهم آمده بودند اظهار داشت : ما امروز به عنوان بسیجی وظیفه  داریم که از خون شهدا پاسداری کنیم.
وی افزود : شهدا از ما خواستند گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم، استکبار ستیز باشیم و هر زمان پشت ولایت بودیم کشور به قله های پیشرفت دست یافته است .
طاهرخانی در ادامه گفت : شهدا در وصیت نامه هایشان خطاب به خواهران و مادرانشان عرضه داشتند تا حجابشان را رعایت کنند و شما بسیجیان وظیفه دارید علاوه بر عمل به این وصایا در جهت اشاعه فرهنگ شهادت و عملی کردن وصیت شهدا  قدم بردارید.
فرمانده سپاه البرز در ادامه بیان داشت: شهدا در مقابل ظلم ایستادگی کردند، امروز دشمنان و استکبار و هم دستانش با سیاه نمایی و با بزرگ نشان دادن مشکلات جامعه یاس و نا امیدی در بین مردم به وجود می آورند تا شاید بتوانند مردم را در مقابل نظام قرار دهند.
این مسوول اذعان کرد: دشمنان ما این را بدانند که درست است مردم با مشکلات و سختی در حال زندگی هستند ولی این انقلاب را تا پای جان حفظ خواهند کرد همان طور که شهدا و رزمندگان تا پای جان ایستاند .
طاهرخانی در پایان افزود : ما وظیفه داریم مردم را آگاه کنیم تا مقلوب جنگ روانی دشمن نشویم، دشمن هیچ زمانی خیر ما را نخواسته است و همواره به دنبال نابود کردن این انقلاب بوده،همه دشمنان باید بدانند که آرزوی از ببین بردن این انقلاب را به گور خواهند برد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار