ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان برای هفته بسیج و هفته وحدت

 امسال تقارن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) با هفته بسیج فرصتی فراهم آورده تا یکی از مهمترین اهداف اصلی برای تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) یعنی ایجاد وحدت و یکپارچگی در ببن مردم بیش از پیش تبیین و روشن گردد .
کد خبر: ۹۰۸۱۵۷۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

در این راستا صداوسیمای مرکز زنجان هم با ویژه برنامه هایی که به همین مناسبت ها تدارک دیده تا مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

معاونت سیمای مرکز ویژه برنامه « شجره طیبه» را در 7 برنامه 25 دقیقه ای به تهیه کنندگی علی رجبی تولید کرده و قصد دارد یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان هشت سال دفاع‌مقدس را گرامی بدارد .

مصاحبه با اقشارمختلف بسیج ، گزارش فعالیت های بسیج در شهرستان ها ، کلام امام و رهبری با موضوع فرهنگ بسیج، حضور شاعران بسیجی در برنامه، معرفی کتب مرتبط با بسیج و مصاحبه با فعالان بسیج ، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و .... از آیتم های مختلف این برنامه می باشد.

جنگ شبانه شبکه اشراق با عنوان گجه لر هم به مناسبت آغاز هفته وحدت به شکل ویژه به از تاریخ 29 آبان  به مدت یک هفته از ساعت 20:45 تا 22 به صورت ویژه به این مناسبتها پرداخت خواهد کرد .

 آیتم های مانند موسیقی عاشقی، حضور خوانندگان پاپ،گزارش های شاد و متنوع ، طنز، وله های مختلف و شاد و ....  در این برنامه تقدیم بینندگان خواهد شد.

سایر برنامه‌های زنده وتولیدی سیما هم  به فراخور موضوع به دو مناسبت مهم خواهند پرداخت.

معاونت صدا هم به مدت یک هفته با ویژه برنامه تلفیقی« عشق مدرسه سی» با شنوندگان رادیو زنجان همراه خواهد بود.

این ویژه برنامه هر روز از ساعت 17:45 تا 19 به تهیه کنندگی الهام نجفی میهمان مخاطبان می شود.

تشریح فعالیت های علمی ، فرهنگی و جهادی بسیج، گزارش مردمی، اعلام برنامه های هفته بسیج توسط معاونت فرهنگی سپاه ، ارتباط با استان های سنی نشین به مناسبت هفته وحدت و حضور نوازندگان محلی و اجرای زنده موسیقی به مناسبت این ایام از آیتم های این ویژه برنامه می باشد.

سایر یرنامه های رادیو زنجان مانند سلام زنجان، خانواده، جوان، بیزم ایوان، نمایش های ویژه و ... با موضوع بسیج و هفته وحدت شنوندگان را همراهی خواهندکرد.

 

 

ارسال نظرات