مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته بسیج از خدمات موسسه تامین و درمان بسیجیان گفت: خدمات رایگان به عموم مردم زنجان همزمان با آغاز هفته بسیج در درمانگاه رازی اسلام آباد انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۷۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

سید احمد حسینی خدمات ارائه شده این مرکز را در ویزیت پزشک عمومی متخصص، ماما و خدمات دندانپزشکی عنوان نمود و اظهار داشت: متقاضیان می توانند از یکم تا هفتم آذرماه با حضور در درمانگاه از خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به حمایت این مرکز از زوج های نا بارور جوان ، تصریح کرد: موسسه تامین درمان بسیجیان با چهار مرکز درجه یک طی قراردادی زوج های نابارور را به این مراکز معرفی و درمان می کند.

مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان زنجان نیز با اشاره به حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج خاطر نشان کرد: طی معرفی نامه از سپاه ناحیه زنجان به این مرکز از خدمات مالی درمانی بهره مند و حمایت می شوند.

حسینی با اشاره به خدمات بیمه ای بسیجیان تصریح کرد: ارائه خدمات بیمه تکمیلی از این مرکز مستلزم به داشتن دفترچه بیمه درمانی بسیجیان می باشد.

وی افزود : تعداد زیادی از بسیجیان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و بیمه تکمیلی بسیجیان در کشور در حال انجام است.

مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان زنجان اظهار داشت: بیمه تکمیلی شامل دو طرح با مبالغ ۱۵۰ و۱۹۲هزار تومان سالانه به ازای هرشخص متقاضی که سقف قرار دادهای هردوطرح متمایز می باشد.

ارسال نظرات