خبرگزاری بسیج: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهراز برگزاری همایش دانش آموزی روز جهانی دیابت به همت واحد سلامت شهرداری باقرشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۶۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

در این همایش که با حضور سام درخشانی ، سفیر دیابت ، شهردار و شورای اسلامی باقرشهر ، دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد ، سام درخشانی با توضیحاتی در مورد پیشگیری از بیماری دیابت ، این بیماری  را از جمله بیماری هایی دانست که به سرعت در حال گسترش است و مهمترین و تنها راه مفید برای درمان آن ورزش و تغذیه صحیح است . وی با تاکید بر اصل کنترل و اهمیت  پیشگیری از دانش آموزان خواست بعنوان سفیران دیابت در خانواده های خود،اعضای خانواده را نسبت به علائم دیابت آگاه کنند.

دکتر امینی منش ، معاون دانشگاه علوم پزشکی ، نیز طی سخنانی با تقدیر از همکاری و همیاری شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و دیگر ارگان های دخیل در برگزاری این همایش از دانش آموزان خواست از همین ابتدای نوجوانی خود با تغذیه درست ورزش مناسب مراقب سلامتی خود باشند و از وقوع بیماری دیابت پیشگیری کنند.

عین الله آقاپور و حسین گراوند ، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی  نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور دانش آموزان ، وجود برنامه های این چنینی را در شهر های کوچکی چون باقرشهر  موجب اشاعه فرهنگ تندرستی و ارتقای سطح سلامت دانستند  و اذعان داشتند آموزش مهم ترین رکن رسیدن به ایده آل ، شهر سالم و شهروند سالم است .

علیرضا ناصری پور، شهردار باقرشهر نیز در حاشیه این برنامه با تقدیر از حضور گسترده دانش آموزان ، از معلمان خواست تا در حیطه آموزشی خود فرهنگ صحیح تغذیه را به دانش آموزان بیاموزند ، چراکه این نسل مادران  و پدران آینده هستند و قرار است نسل آینده را تربیت کنند.

در این برنامه به قید قرعه کشی از سوی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با حاضرین جوایزی اهدا شد.

 

ارسال نظرات