نشست خبری هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر و حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

در ادامه این نشست سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر با گرامیداشت هفته وحدت و هفته  مبارک بسیج  از اجرای 230عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان ابهر خبرداد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه رژیم صفاک آل سعود و استکبار جهانی علیه مردم مظلوم یمن و فلسطین افزود: عربستان سعودی و اسرائیل با پشتیبانی آمریکا، مردم مظلوم یمن و فلسطین را قتل‌عام می‌کنند.

سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه سخنان خود در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان ابهر افزود: دیدار با ائمه جماعات، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی ،انجام خدمات درمانی پزشکی و ویزیت رایگان بیماران در مناطق روستایی ،دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست های روشنگری وسیاسی بسیج انقلابی و خدمتگزار،برگزاری یادواره شهدا و تجمع بزرگ مدافعان حرم در 5 آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین،  نمونه ای از برنامه های هفته بسیج در ابهر است.

وی با اشاره به هوشیاری و فعالیت بسیج در مواجهه با دشمنان، بیان کرد: بسیجیان ما رویدادها و وقایع و حوادث را از نگاه رهبری تحلیل و تفسیر می کنند و از این رو هیچ گاه دچار اشتباه نشدند و همواره خود و ملت ایران را از حربه دشمنان نجات دادند.

در ادامه این نشست ضمن ارائه نظرات و پیشنهادت توسط اصحاب رسانه ، حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با تبریک هفته وحدت و هفته مبارک بسیج ضمن تقدیر از خبرنگاران، خواستار توفیق برای انجام مسئولیت ها و وظایف در راستای پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

ارسال نظرات