مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گفت: بسیج با حفط روحیه انقلابی و انتقال آن به جوانان و همچنین حرکت در مسیر منویات انقلاب توانمند و قوی حرکت کند.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۵۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ"احمد محمدی" فرمانده سپاه ناحیه دره شهر در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج، ولادت با سعادت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت گفت: اندیشکده های غربی بسیج را یادگار حضرت امام(ره،) دانسته  که بعنوان یک درخت تنومند انقلاب اسلامی را از ثمرات خود برخوردار کند.

وی اظهارکرد: این اندیشکده ها بسیج را یکی از اصلی ترین جریانهای مقاوم در مقابل تحریم های همه جانبه ای که از سوی دشمنان به ایران تحمیل شده می داند.

محمدی افزود: بسیاری از این اندیشکده ها در حال تحلیل ساختار بسیج در داخل و خارج از بسیج بوده و سعی دارند که قدرت این نهاد انقلابی را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: جایگزین ناپذیر بودن بسیج در تداوم نظام، حافظ فرهنگ اسلامی، سپر مقابله با فتنه ها، رکن حیاتی راهبردی دفاعی ایران، حضور مستحکم در عرصه های بین المللی، تحول عملکرد در عرصه های جدید، سنگر مستحکم سایبری کشور و الگوی مناسب منطقه ای در بحث نظامی، سیاسی و اجنماعی از ویژگیهای محهم بسیج بوده که اندیشکده های غرب به دنبا تضعیف و حذف انها می باشد.

فرمانده بسیج دره شهر یادآور شد: مقابله با توطئه های داخلی غرب، شهادت طلبی در راه نظام، پرچمدار ایثار و اقتصاد مقاومتی در 8 سال دفاع مقدس ، خنثی سازی فتنه 88، سد محکم در مقابل ظهور فتنه های جدید، رکن اصلی در راهبرد دفاعی ایران، شکست داعش در خاک سوریه و عراق، قدرت در خارج از مرزها، الگوگیری منطقه به تبعیت از ایران ، سنگر عظیم سایبری و پیشرفت همراه با صلح حاصل اندیشه ها و دیدگاهها بوده است.

وی با بیان اینکه مدیریت هوشمند فرماندهان سازمان بسیج در مقابل توطئه ها و طراحی های دشمن مثال زدنی است، خاطرنشان کرد: این دیدگاه ها نشان می دهد که بسیج با کارکردهای مد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری الگوی موفقی در جهان است.

محمدی با اشاره به نقش مهم سایبری نیز گفت: تشکیل شورای سایبری بسیج و حضور جوانان با انگیزه نشان دهنده آمادگی بسیجیان برای مقابله با فتنه ها خواهد بود.

وی افزود: بسیج علاوه بر حفاظت ارمانهای دینی مرم در هشت سال دفاع مقدس،در دوران پس از جنگ نیز بازوی بسیار مهمی در خنثی کردن  توطئه‌های داخلی ، خارجی، تحریم ها و مسائل اقتصادی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر با بیان اینکه هیچ نیرویی در داخل کشور را نمی توان جایگزین بسیجیان کرد،یادآورشد: این نیروی عظیم مردمی توانسته با حفظ روحیه انقلابی و انتقال آن به جوانان و همچنین حرکت در مسیر منویات انقلاب توانمند و قوی حرکت کند.

 

ارسال نظرات