خبرگزاری بسیج: دفتر حزب همدلی مردم تهران«همت» در شهرستان ری پروانه فعالیت و ایجاد دفتر جهت اجرای اهداف این حزب را از فرمانداری ویژه شهرستان ری دریافت کرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۴۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئولیت دفتر حزب همدلی مردم تهران«همت» در شهرستان ری بر عهده رضا فغانی از فعالان رسانه ای و فرهنگی ری است. حزب همدلی مردم تهران (همت) همراه با مردمی که در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور به سر می برند، با همدلی فعالان تحول خواه، عملگرا و درد شناس و با پایبندی به 3 اصل دفاع از رهبری نظام، همراهی مردم و اخلاق مداری که حلقه مفقوده جامعه کنونی ماست پا به عرصه فعالیت گذاشته و هدف خود را ایجاد اعتماد در میان مردم از طریق تحول خواهی و مطالبه گری قرار داده ‌است.

سیداحمد نبوی  دبیرکل حزب همدلی مردم تهران و اعضای شورای مرکزی حزب عبارتند از: سید حمد نبوی- نفیسه میرگلوی بیات- مهرداد احمدی- محمد علیمرادی- سید مرتضی علوی- شهره ماهی صفت- نادیا وکیلی- سعید فخر واعظی- حمید رضا قانع- نصرت یوسفی دارستانی- فردین عبدلی- مرتضی فغانی- مهدی امرایی

اعضای علی البدل شورای مرکزی: محمود شیخ‌الاسلامی- حمید رضا جهانیان- منوچهر سرلک- رضا شهران

بازرسان: مهری سروش- محمد حسین آریانی نژاد- محمد اکبر

اعضای علی البدل هیئت بازرسان: مجید اسماعیل خان طلایی- ناصر نورپور

حزب همت با بهره گیری از گفتمان های هدفمند و اخلاق مدارانه از جمله ارائه انتقادات همراه با پیشنهادات سازنده ، دوری از ناکامی های دو جریان سیاسی غالب در کشور ، سیاست کار آفرینی و نگاهی ویژه به اشتغال لشکر بیکاران بزرگ ترین معضل کشور و ... به دنبال ایجاد تغییرات اساسی و احقاق حقوق حقه مردم است.

حزب همت شهرستان ری با دریافت مجوز از فرمانداری فعالیت خود را آغاز کرده است و از علاقه مندان به فعالیت در این مجموعه دعوت به همکاری می نماید.

ارسال نظرات