امام جمعه موقت ایلام گفت: مقاومت مردم منطقه به خصوص در کشورهایی مانند عراق،یمن،بحرین و سوریه در برابر دشمنان اسلام از برکات بسیج است.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "وعد مرادبیگی"، امام جمعه موقت ایلام در خطبه های این هفته شهر ایلام در محل مصلای ایلام گفت: هفته وحدت که با فکر نورانی و تفکر انقلابی امام (ره) بنا گذاشته شد،امروز موجب وحدت تمامی مسلمانان شده به طوری که مسلمانان کشورهای یمن،بحرین،فلسطین،لبنان و سوریه در یک جبهه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و می توان گفت نتیجه نامگذاری هفته وحدت، مقاومت در برابر دشمنان اسلام می باشد.

وی با اشاره به هفته بسیج نیز گفت: نامگذاری تشکلی به نام بسیج از بطن معارف دینی بوده و حضرت امام در آغاز انقلاب با تشکیل این شجره طیبه به دنبال این بود که بسیج هم برای کشور منبع خیر باشد و هم در برابر دشمن مقاومت کند.

امام جمعه موقت ایلام افزود: ویژگی اصلی بسیج جهاد و شهادت بوده و امروز می بینیم که در اکثر کشورهای اسلامی به عنوان الگو موجب تشکیل گروههای مردمی در کشورهایی مانند عراق،یمن،بحرین و سوریه شده و جانانه مقاومت می کنند.

مرادبیگی ادامه داد: مردم مظلوم یمن با دستان خالی در مقابل یک جبهه تا دندان مسلح ایستاده اند،جبهه ای که آمریکا و عربستان آن را رهبری می کنند.

وی بیان کرد: جنایت های این دو کشور در یمن باعث شده تا چهره واقعی رژیم سعودی برای مسلمانان جهان مشخص شده و این خود دستاورد بزرگی است.

 

 

ارسال نظرات