مصطفی برزگر
سرهنگ فولادی بیان کرد: امروز تفکر بسیج ، راه برون رفت امروز مشکلات کشور است و اگر امروز پیشرفتی در کشور مشاهده می شد بخاطر وجود تفکر بسیج است.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۴۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ فولادی ، فرمانده سپاه ناحیه ایلام، در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ، ضمن تبریک هفته بسیج ، گفت: بسیجیان ما در دوران انقلاب اسلامی و  هشت سال جنگ تحمیلی ، از جان  و مال خود گذشتند تا  امام خود تنها نماند و کربلای دیگر اتفاق نیافتدو انقلاب اسلامی ثابت قدم و پابرجا بماند.

وی افزد: ما بایدبا الگو برداری از پیامبر اسلام (ص)  مسجد را محور تمام فعالیت های خود اعم از سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، .. قرار دهیم .

سرهنگ فولادی اظهار کرد: امروز تفکر بسیج ، راه برون رفت امروز مشکلات کشور است و اگر امروز  پیشرفتی در کشور مشاهده می شد بخاطر وجود تفکر بسیج است.

وی ادامه داد : تفکر بسیج ، علاوه بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بلکه در تمام جهان بخصوص کشورهای اسلامی گسترش یافته است و  رمز موفقیت محور مقاومت در منطقه ، تفکر مقدس بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام ، اظهار کرد: با الهام از بیانات مقام معظم رهبری و تفکر مقدس بسیج، جریانات مقاومت پیروزی های گسترده ای در منطقه داشته است.

 وی تصریح کرد: امروز تفکر و محور و جریان برای ما بسیار با اهمیت است و به لطف خدا کشور هایی که از تفکر بسیج الگو برداری کرده اند به موفقیت های زیادی دست یافتند .

سرهنگ فولادی با اشاره به مظلومیت مردم یمن ، اظهار کرد: مردم یمن با تفکر بسیج، چند سال است که  با دستان خالی در مقابل کشورهای استکباری  ایستادگی کرده اند و اجازه نداده اند یک    وجب از خاکشان به دست دشمن برسد و این کشور نماد مظلومیت در جهان است.

وی در ادامه بیان داشت: افرادی هستند که خود را خادمین حرمین شریف معرفی می کنند ولی در کشتار مردم مسلمان بی گناه یمن دست دارند ولی بدانند که نظام سلطه و زور گو راه به جایی پیدا نمی کند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام ، عنوان کرد: فرهنگ بسیجی دشمن شکن است و باید در جامعه نهادینه شود تا روحیه همکاری، همدلی، هم‌زبانی و تلاش در جامعه گسترش یابد. 

 

 

 

ارسال نظرات