مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

برگزاری میز خدمت در مصلی قدس زاهدان

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم استان با هدف کاهش آلام مردم در مناطق حاشیه شهرها و روستاها می باشد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۲۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک هفته بسیج، فلسفه وجودی ادارات در نظام مقدس جمهوری را ارائه خدمت بی منت و خدمت رسانی به مردم برشمرد.
 

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند گفت: مسئولین و مدیران باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند.
 
سرهنگ پناهی ادامه داد: سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با هدف تعامل و ارتباط چهره به چهرهتسریع در پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات مردمی و پاسخگویی  مسئولین به این مطالبات میز خدمت متشکل از 15 نفر از مدیران ادارت کل استان و مشاورین را در محل برپایی نماز جمعه در مصلی قدس برگزار کرده است.
 
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح در هفته بسیج در قالب دو نوع خدمت  درون سازمانی و خارج از ساعات اداری برگزار می شود.
 
این مسئول گفت: میز خدمت با اجرای برنامه در خارج از ساعات اداری و مجموعه اداری برگزار می شود که در این برنامه نقاط هدف از قبل در نقاط حاشیه شهرها و روستاها شناسایی شده و مدیران از بخش های مختلف پاسخگوی مشکلات مردم هستند.

به گفته پناهی، در راستای گرامیداشت هفته بسیج میز خدمت خارج از اداره در حاشیه شهر زاهدان در منطقه دایی آباد، ورودی شهر و منطقه شیرآباد با حضور مدیران شرکت های گاز، برق ،تلفن ، دامپزشکی، بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد، مخابرات، آب فای شهری برگزار و مسئولان به صورت رو در رو به درد و دل مردم گوش کرده و در راستای رفع آن برآمدند.
 
ارسال نظرات