سرگرد محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت:بسیج موتور محرک پیشرفت انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۰۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه ناحیه سمنان در سخنرانی بین نماز جمعه شهرستان سمنان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، گفت:بسیج این شجره طیبه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی موفق بوده است و جوانان بسیجی موتور محرک پیشرفت انقلاب اسلامی هستند که باید آن‌ها را حفظ و از پتانسیل آن‌ها استفاده کنیم.
وی در ادامه گفت:بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سمنان در طول هفته بسیج برنامه ریزی و در حال اجرا است.
امامی افزود:در برنامه‌های بسیج طرح‌های اعتلای بسیج در نظر گرفته شده است که میتوان از طرح شهیدبهنام محمدی (ارتباط بین مدرسه و مسجد و منزل) برای جوانان و نوجوانان، طرح کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در قالب ۸ محله اسلامی در شهرستان سمنان، که با هدف کاهش معضلات اجتماعی و کمک به مردم و محرومین و حل مشکلات شهری آن‌ها شکل گرفته است و طرح شهید رهنمون ارائه خدمات پزشکی برای نیازمندان و محرومین و طرح‌های اردو‌های جهادی بسیجیان به عنوان مهمترین این طرح‌ها نام برد.
وی در پایان گفت:بسیج در همه عرصه‌ها پیشرو هستند و در تمامی زمینه‌ها در کنار دولت و ملت در جهت رفع مشکلات کشور و مردم جامعه حضور دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها