خبرهای داغ:
جانشین سابق سازمان بسیج فرهنگیان:

الگوپذیری از عاشورا شکست ناپذیری در برابر دشمنان را همراه دارد

جانشین سابق سازمان بسیج فرهنگیان گفت: نسل جوان ما از عاشورا الگوپذیری نماید چرا که این فرهنک شکست ناپذیری در برابر دشمنان را همراه دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس مطهری در آیین غبارروبی گلزار شهدا شاهرود به مناسبت هفته بسیج در سخنانی با بیان اینکه پیام شهدا برای همیشه و همه نسل هاست افزود: نسل کنونی وظیفه دارند پیام شهدا را به گوش جان شنیده و به نسل های بعد منتقل کنند.
فرمانده اسبق سپاه شاهرود ادامه داد: وجود برخی مشکلات در کشور به خاطر اینست که پیام و خواست شهدا به طور دقیق اجرا نشده است.
مطهری با بیان این که انقلاب اسلامی مردم ایران متاثر از کربلا و عاشوراست ، افزود: تا زمانی که نسل جوان از عاشورا الگوبرداری کند هیچ دشمنی نمی تواند برآن ها پیروز شود.
وی به تاثیر انقلاب اسلامی بر ملت های مظلوم جهان هم اشاره کرد و گفت: امروز مقاومت حزب الله و حماس ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را به سخره گرفته است.
جانشین سابق سازمان بسیج فرهنگیان از مسوولان خواست به اجرای دقیق قوانین پرداخته و متخلفات را از هردسته و گروهی به سزای اعمالشان برسانند.
در این مراسم که به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود برگزار شد، یا حضور مسئولان و مقامات نظامی و انتظامی گلزار شهدا شاهرود گلباران و سقاخانه شهدا نیز به همت سپاه ناحیه شاهرود افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها