خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج مردم و مسئولان شهر میامی با حضور پرشور خود در مراسم عطر افشانی گلزار شهدای این شهر با شهیدان گرانقدر تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۷۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، همزمان با سومین روز از هفته بسیج مردم و مسئولان میامی با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
فرمانده سپاه ناحیه میامی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج از حضور پرشور مردم و مسئولان قدردانی کرد و گفت: هفته بسیج با شعار محوری (بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت رسانی) آغاز شده است.
غلامرضا فلاحتی تصریح کرد: شعار امروز (بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی) است که برنامه هایی درخصوص ایجاد حس امنیت و در راستای خدمت رسانی به مردم انجام خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه های روزهای آتی هفته بسیج افزود: برای چهارمین روز از هفته بسیج، حضور در مراسم باشکوه نماز جمعه و برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است و در پنجم آذرماه نیز همایش بزرگ اقتدار با حضور آحاد بسیجیان در سرتاسر کشور برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست امنیت خشن ساواک را به امنیت مردمی بسیج تبدیل کند، گفت: الگوی امنیتی بسیج توانست داعش را در منطقه از بین ببرد و بوی خوش تفکر بسیجی به مشام می رسد.
فلاحتی ابراز داشت: دشمنان سعی می کنند که چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را برهم بزنند اما امروز در کنار مزار عطرآگین گلزار شهدا برای به بار نشستن آرمان های انقلاب اسلامی با شهدای گرانقدر تجدید پیمان میکنیم که پابه پای انقلاب خواهیم ایستاد و با حضور پرشور در مراسمات مشتی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها