خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک خبر داد:

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی برای پاسداشت مقام شهدای۴آذر دراندیمشک

اندیمشک-فرمانده سپاه اندیمشک با اشاره به برگزاری ۱۴۰ برنامه فرهنگی و اقتصادی به‌مناسبت هفته بسیج در اندیمشک گفت: پیاده‌روی خانوادگی برای پاسداشت مقام شهدای ۴آذر در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۶۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

احسان کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه‌ها برای استقلال، شکوفایی و آماده و حضور فعال دارد.

وی افزود: بسیج به عنوان بازوی انقلاب فعالیت سازندگی خود را در مناطق محروم شهرستان اندیمشک آغاز و در حال خدمت هستند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به برگزاری ۱۴۰ برنامه فرهنگی و اقتصادی به‌مناسبت هفته بسیج در اندیمشک گفت: پیاده‌روی خانوادگی برای پاسداشت مقام شهدای ۴ آذر روز جمعه ساعت ۸ صبح از میدان امام خمینی (ره) تا مقبره شهدای گمنام در اندیمشک برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: آئین غبارروبی مزار شهدای شهرستان اندیمشک به یاد و احترام حماسه چهار آذر سال ۶۵ روز مقاومت مردم اندیمشک با حضور شهروندان ولایی شهرستان اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج، ۴ آذر سال ۶۵ در روز مقاومت مردم اندیمشک، رژیم بعث عراق به مدت یک‌ساعت و ۴۰ دقیقه با ۵۴ فروند هواپیما شهرستان اندیمشک را آماج بمباران قرار داد و بیش از ۳۰۰ نفر کشته و ۷۰۰ نفر زخمی در اندیمشک برجای گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار