فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نمازجمعه این شهر گفت: در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری حفظ و حراست از اصل، هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت بسیج مستضعفین است.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۶۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه در سخنانی با تبریک هفته بسیج بر سلحشوران بسیجی و خانواده‌های آنان و گرامیداشت هفته وحدت با بیان اینکه رسالت بسیج از منظر امام راحل و مقام معظم رهبری حفظ و حراست از اصل، هویت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است افزود: در راستای عمق بخشی در جامعه شش محور عملیاتی را بسیج دنبال می‌کند که ولایت مداری، وحدت و یکپارچگی، استکبارستیزی، معرفت دینی، کاهش ناهنجاری‌ها و ارتقا منزلت و جایگاه بسیج است.
وی با بیان اینکه در شهرستان شاهرود بیش از ۱۸۰ پایگاه بسیج و ۱۸ قشر، هفت گردان بین المقدس با محوریت امداد و نجات و فضای مجازی، چهار گردان کوثر خواهران فعالیت دارند گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، ارتقا توان رزم بسیج، برگزاری یادواره شهدا، سازماندهی ایثارگران در مجمع راویان، بوستان سلامت، اردو‌های جهادی سازندگی و درمانی و بهداشتی از جمله فعالیت‌های بسیج در شهرستان می‌باشد.
عبیری را اشاره به وجود ۸۰ گروه شناسنامه دار جهادی در شهرستان در اقشار مختلف بسیج خاطر نشان کرد: پنج محله اسلامی در شاهرود فعال هستند که تاکنون سه ساختمان در این محلات ساخته شده و دو پایگاه مقاومت به همت بسیجیان ساخته شده است.
وی با بیان توانمندسازی مردم در عرصه‌های اقتصادی اظهار کرد: تاکنون ۱۷۹ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ارائه شده است.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی شاهرود گفت: در این طرح چهار گروه متخصص ثبت شده در عرصه‌های مختلف درمانی ارائه خدمت می‌کنند که تاکنون،۱۳۷ میلیون تومان خدمات ارائه داده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها