فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه رویکرد اساسی نظام در راستای خدمات رسانی به همه اقشار ، بسیج پیشگام شده است ، گفت : با توجه به گسترش نیازهای جامعه در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و غیره بسیج تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به مردم گذاشته است.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت ، این تقارن را خوشایند خواند و اظهار کرد: همه مردم ایران به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم روحیه و رفتار بسیجی دارند.

بسیج برای خدمات رسانی به مردم پیشگام است/ ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و اقتصادی توسط سپاه استان راه اندازی شد

وی افزود: با توجه به رویکرد اساسی نظام در راستای خدمات رسانی به همه اقشار بسیج پیشگام شده است و با توجه به گسترش نیازهای جامعه در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، نظامی_دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره بسیج تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به مردم گذاشته است.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: اگر امروز بخواهیم همه فعالیت های انجام شده در این عرصه های لیست کنیم ساعت ها زمان نیاز است، اما به صورت گزینشی بخشی از اقدامات بسیج استان البرز را نام خواهیم برد.

سردار مولایی با بیان اینکه مسائل اقتصادی در این برهه از زمان خود را نشان داد و بسیج با رویکر اقتصاد مقاومتی سعی به رفع این مشکل داشت، ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و اقتصادی در این مدت راه اندازی شد که حدود ده هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم را در برداشت.

وی با اشاره به اینکه در سال های موفقیت این واحدهای تولیدی توانستیم رونق اقتصادی در بخشی از جامعه به وجود آوریم، اظهار کرد: با بهره گیری از امکانات موجود در مجموعه موفق شدیم در روستاها و سایرمناطق ایجاد فضای اشتغال داشته باشیم که در این میان مشاغلی همچون تولید قارچ و بلدرچین راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه استان البرز میزان ارائه وام به صاحبان این تولیدی ها را کم برشمرد و اضافه کرد: انتظار داریم میزان وام را افزایش دهیم؛ قشر جوان توانمندی در سطح اجتماعی وجود دارد که باید از حضور آن ها استفاده کنیم.

سردار مولایی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج با رویکرد جدید می خواهد از کمترین سرمایه افرادی با بالاترین موفقیت را برای جامعه تربیت کنند؛ گروه های جهادی با استفاده از عناصر اصلی همچون جوانان کاربلد و با انگیزه فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت های بالقوه سطح استان را به فعل تبدیل کنیم، اظهار کرد: جوانانی که با داشتن مدرک لیسانس و فوق لیسانس در خانه هستند و شغلی ندارند باید با برنامه ریزی و نگاه مصمم مسئولان صاحب شغل شوند.

فرمانده سپاه استان البرز ضمن برشمرد اقدامات بسیار بسیج و سپاه در طول سال، بیان کرد: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی برای مردم سطح استان به ویژه مناطق محروم به صورت جدی و مستمر انجام و پیگیری شده است.

سردار مولایی با اشاره به اینکه در مسائل امنیتی هم ارائه خدمات داشته ایم، تصریح کرد: با کمک نیروی انتظامی گشت های محله محور را راه اندازی کردیم و به صورت شبانه گشت صورت گرفت و معضلات امنیتی رفع و رجوع شد.

به گفته وی بسیج به یک نقطه و موضوع کوچکی محدود نخواهد شد و در هر مسیری قدم خواهد گذاشت که این وحدت همیشه پیروزی و موفقیت را برای کشور به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه استان البرز بسیج را محور وحدت دانست و یادآور شد: دشمن سالیان سال است تلاش می کند تا این توانایی و ظرفیت را از جامعه بگیرد تا بدون وحدت ملت ایران به اهداف شوم خود دست پیدا کند دز حالی که تعداد 11 هزار شهید سنی نشان دهنده وحدت میان مردم است.

ارسال نظرات