مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 37 تیم جهادگر پزشک در قالب اردوهای جهادی درمانی به مناطق محروم استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۴۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

فاطمه کمیلی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تعداد37 تیم جهادگر پزشک در قالب اردوهای جهادی درمانی، به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان  به مناطق محروم استان اعزام شدند.
 

وی با بیان این مطلب که پزشکان بسیجی شعار خدمت بی منت را سرلوحه و الگوی کار خود قرار داده اند،افزود: ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم حاشیه شهر زاهدان و سایر شهرستان‌های استان از ابتدای هفته بسیج آغاز و تا پایان این هفته ادامه دارد.


فاطمه کمیلی بیان کرد: در حال حاضر به طور میانگین روزانه بیش از ۲۰۰۰ بیمار توسط پزشکان مستقر در روستاها و مناطق محروم  در سطح استان   ویزیت می‌شوند .


مسئول بسیج جامعه پزشکی  سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کار جهادی و انسان دوستانه پزشکان تصریح کرد: این پزشکان در گرو‌های بهداشت عمومی، زنان، دندان پزشکی، اطفال، و متخصصین به مردم خدمت خواهند کرد.

ارسال نظرات