مراسم گرامیداشت هفته بسیج به همت حوزه مقاومت شهید فهمیده دانش آموزی در تالار شهید بهشتی اداره آموزش و پرورش فومن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۳۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

مراسم گرامیداشت هفته بسیج به همت حوزه مقاومت شهید فهمیده دانش آموزی در تالار شهید بهشتی اداره آموزش و پرورش فومن برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن عامل قدرت در جهان امروز را وسعت جغرافیا، کثرت جمعیت ، قدرت دفاعی یک کشور ، توانایی علمی و تولید ثروت، اقتصاد و موارد متعدد بر شمرد و گفت: وقتی می خواهیم یک قدرت فرا منطقه ای که می تواند سایر کشورها را با خودش همراه کند  مورد بررسی قرار گیرد مهمترین مولفه این است که این قدرت فرا منطقه ای جقدر می تواند منافع خود را حفظ نماید.

وی ادامه داد: زمانی بود در همین کشورهای منطقه اراده می کردند تغییر در حکومت ها بوجود می آوردند  اما با توجه به این حوادث در دهه اخیر که رخ داده است و استکبار جهانی با این مولفه هایی که بوجد آمده چقدر توانسته است به اهداف خود دست یابند. امروز افغانستان برای آمریکا پیش شرط برای حضور در این کشور قرار داده است، در سوریه و منطقه چه وضعی برای استکبار بوجود آمده است، باریکه غزه با محدوده 250 کیلومتری مربع و پهباد های اسرائیل 24 ساعته آنجا را کنترل کرده 500 موشک به رژیم صهیونیستی شلیک که کمتر از یک چهارم آن توسط سامانه گنبد آهنین دفع می شوند .

فرمانده سپاه فومن تاکید کرد:وقتی رهبری بیان می کنند نظام لیبرال در حال فروپاشی است ؛ این یک تحلیل نیست برخی کارشناسان به این رسیدند.

جانباز در رابطه با اوضاع یمن تصریح کرد:جنایت عظیمی که در یمن اتفاق افتاده فقط بخاطر این است که ملت یمن اراده کرده از منابع خودش ، خودش بهره برداری بکند.

فرمانده سپاه فومن در پایان با اشاره به فرمان تاریخی امام (ره) در تشکیل ارتش 20 میلیونی و رشادت های بسیجیان در دفاع مقدس گفت : یکی از جلوه های این انقلاب ارتش 20 میلیونی است و امروز کشورهای منطقه از این بسیج الگو گرفته اند و بسیج در دنیای اسلام را تشکیل دادند .

انتهای پیام

ارسال نظرات