خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمین ستاد مرکزی راهیان نور استان اصفهان از آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور جنوب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۱۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، مسعود عابدی مسئول  کمیته خادمین ستاد مرکزی راهیان نور استان اصفهان از زمان ثبت نام خادمین شهدای راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت: از دهم تا 20 آذرماه1397 زمان ثبت‌نام از خادمین شهدای راهیان نور تعیین شده است.

عابدی افزود: تمامی داوطلبین بعد از نام نویسی، جهت گزینش و مصاحبه و تکمیل پرونده توسط کمیته های استانی فراخوان می شوند و کمیته خادمین استانها به دلیل جلوگیری از ازدحام به صورت زمان بندی شده، اقدام به فراخوان و گزینش و مصاحبه خادمین گرامی خواهند نمود لذا عزیزان از تماس و یا مراجعه غیر ضروری خودداری فرمائید.

مسئول کمیته خادمین ستاد مرکزی راهیان نور استان اصفهان با اشاره به رعایت شرایط ثبت نام توسط علاقمندان، گفت: نتیجه گزینش و مصاحبه در پروفایل داوطلبین در سایت ثبت نام خادمین شهدا درج می شود و داوطلبینی که پیام پذیرش نهایی را از کمیته مرکزی خادمین شهدا دریافت می کنند، به کسوت خادم افتخاری شهدا نائل آمده و جهت انجام ماموریت ها و برنامه های مختلف خادمی شهدا فراخوان می شوند. 

شما می توانید جهت عضویت در کمیته خادمین شهدا به پایگاه اینترنتی کمیته مرکزی خادمین شهداwww.khademin.koolebar.ir یا به آدرس کمیته مرکزی خادمین شهدا در استان اصفهان: اصفهان،خیابان سجاد،گلستان شهداء،جنب فرهنگسرای پایداری مراجعه یا با شماره تماس:36636671_031 تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها