هادی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه سیره شهدا الگوی کامل یک زندگی صحیح، عزت‌مندانه و بابصیرت است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء سبب عزت و عظمت ملت در جهان اسلام و دنیا خواهد شد و ایران اسلامی را به پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر نزدیک و دشمنان را ناامید و مایوس می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۱۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد پاسدار اشرف زاده در مراسم یادواره شهدا که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان تربت حیدریه و به مناسبت هفته‌ی بسیج برگزار شد، گفت: شهدا، سرچشمه‌های زلال زندگی هستند و با زندگی آگاهانه و با بصیرت خود، مسیر صحیح زندگی را پیمودند.

وی افزود:گذشت و ایثار شهدا بود که جانانه هشت سال در برابر دشمن ایستادند تا امروز سبزتر از همیشه برقرار باشیم و بدانیم سرخی خون شهدا موجب اقتدار این نظام شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما خودمان را تا ابد مدیون آن عزیزانی می‌دانیم که با سپر قرار دادن پیکرشان و با سلاح ایمان در برابر همه متجاوزان ایستادند و ما امروز به بودنشان افتخار می‌کنیم؛ فخر ما هستند و یادشان را همیشه و نسل در نسل در دل خودمان گرامی خواهیم داشت.

هادی سیاسی ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: شهداء برای نظام برکات و دستاورد‌های زیادی داشتند و امنیت و آسایش امروز ما به برکت خون شهیدان است که باید قدردان این برکات باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنان که در دوران هشت ساله دفاع مقدس برای حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش شده است؛ امروز هم در راستای همان ارزش‌ها باید تلاش شود و با حرکت در ولایتمداری، مسیر شهدا ادامه یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها